Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '12

 
Kategori
Mizah
 

Issız Ada çıkmazım

Issız Ada çıkmazım
 

google


Hani bilirsiniz sıradan anket sorularında ıssız bir adaya düşerseniz yanınıza alacağınız üç şey nedir? Sinir olurum oldum olası.

Birincisi ya neden düşmek fiili kullanılır anlamam! Filmlerde yüzerek, sürünerek yapılan eylemler sonucu, bu adaya ulaşır Ademoğlu

Ve gelelim ıssız ada mevzusuna ıssızlık nedir kuzum? Sözlük anlamı; kimse bulunmayan, tenha! Ee madem kimse olmayacak benim gidişimle o ada da ıssız ada olmaktan çıkacak öyle mi?  Ya da hala ıssız ada olarak kalacaksa adı,  ben adam değil miyim arkadaşım? Beni adam yerine koyup düşürdüysen adaya o zaman artık ıssız ada demeyeceksin!

Hadi buraya kadar tamam, bir de şöyle bir sorun var, ben bu ıssız adaya randevulu ya da rezervasyonlu mu gideceğim ki yanıma hep 3 şey almak zorunda kalayım! Ha madem rezervasyon imkanım var neden sadece üç şey? Üç şeye sevdiklerim girer mi acaba? Cevap evetse off yine başa döndüm nerde kaldı ıssızlık kalabalık olduk ya kuzum! Tamam   cevabı hayır kabul edelim. Makyaj çantam olmadan çıkmam abi! Issız ada da yerliler varsa ve kabile reisine aşık filan olursam mesela!

Off Dilek yine ıssız ada ve anlamı çıkmasına düşeceksin be kızım! Sonra kıyafetlerim, kitaplarım, pc, internet sahi acaba elektrik  var mıdır? Turizm acetesine sormak lazım! Aynam, bak nerdeyse unutuyordum. Ya aslında bu üç şey demode oldu, şöyle daha, daha olsa mesela! Kardeşim madem hayatımda ilk kez yaşayacağım tecrübe, adam akılı valiz hazırlamama ve gümrük vs. sorun yaşamadan gitmeme izin versene!

Bak nerden nereye geldik!

Tam bu çok da lazım olmayan sorularla mücadele derken beynim, tv de dönen  fragmanlara takıldı  gözüm! İşte bu dedim, aradığım gibi aslında Acun un Survivor programı yok, yok! Tam benlik. Macera, entrika ve no epilasyon! Ne epilasyon mu dedim ben?! Allah, Allah ne alaka, programa katılan erkek yarışmacılar günler geçtikçe ilkçağ atalarına benzerken, çoğu manken ya da manken ölçülerinde ki seçmece kızlarımız da epilasyon ihtiyaçlarını yansıtacak ve göz zevkimizi bozacak  hiç bir gözlemimiz olmuyor;)! Hatta bu adada kızlarımızda zaman geçtikçe güzelleşen gizemli bir değişime tanık oluyoruz!

Bazen dramatik, bazen gergin, bazen çetrefilli olsa da böyle bir ada da hani şöyle 2 hafta geçirmek güzel bir tecrübe olurdu:)! Açlık, sefalet, fönsüz saçlar olsa da Dominik de kadın olmak güzel!

Çocuklarım sayesinde sıkı takipçisi olacağım aşikar! Bu demek oluyor ki dostlar sizinle paylaşacak bol çeşit malzemeye gebe önümüzdeki günler!

Kim bilir belki başka bir sezonda karşınıza Surviyor Dilek olarak çıkabilirim. Hayatın sürprizleri gelsin hoş gelsin:))!

Yolunuz umut, yoldaşınız sevgi olsun, sağlıcakla…

 

 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..