Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '14

 
Kategori
İnançlar
 

Issızlığın ortasında!

Issızlığın ortasında!
 

Bir John Wilhelm çalışmasıdır


Merhaba sevginin değdiği ne varsa ışıldar.
Sevgi nasıl güçlü bir enerjiyse artık, kavradığı ölüyü bile diriltir. Buna canı gönülden inanırım ki; tanrı sevginin ta kendisidir. Yoktan var edebilir. Var olanı güçlendirebilir. Bu yüzden onda kötülüğün, yok ediciliğin zerresi yoktur.

Her kim ki; kendi yarattığı kindar ve ölüm emreden bir tanrıya inanır, benim gözümde puta tapmış gibi olur. Çünkü tanrı, yaratan, Allah dediğin kendi yarattığının yok olup gitmesini hemde kendi yarattığı kullarından istemez. O yüzden diyorum ki sevgi evrenin çekirdeğidir ve bu çok büyük olumlu bir güçtür. Ve içinde herhangi bir kötülük barındıramaz. Barındırıyorsa bunun adı tanrı olamaz! O olsa olsa şeytanın ta kendisidir.

Yeryüzünü cehenneme çeviren bu olumsuz enerjiyle başetmenin yolu yüreğine sevgi ekmektir. Bu konuya niye girdim? Çünkü nerdeyse yüzlerce yıldır din, Allah, iman uğruna insanlar katlediliyor. Yani salih olması gereken, ulvi ve semavi olan ne kadar din varsa yeryüzünü kana bulamış.. Ne için? Hepsi Allah için!

Ben diyorum ki yok öyle yağma, dindarsan kindar olmayacaksın. İnsanlığı sevgiden mahrum, ıssızlığın ortasında bırakmayacaksın. Şeytana ruhunu satmışlara göz açtırmayacaksın.

İSRAİL VE DİN ALEMİ İNSANLIK SUÇU İŞLİYOR. Bu yüzden yazdım.

Sevgili dostlarım şu anda bir hastane odasında aldığı narkozla boğuşan babamla ilgilendiğim için yazım hakkında en ufak bir fikrim yok! Umarım büyük kusurlarım yoktur. Her ne kusur işlediysem affola, sevgiler.

Berrin AKSU

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..