Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '12

 
Kategori
Deneme
 

Issızlık

Issızlık
 

Issızlık ve Sen


Bugün pazar. Anlatmış mıydım hiç pazar gezmelerimi sana. Odamın penceresinden sahili gözlediğim zamanlarda... Seni gördüğüm zamanlarda... Ayak izlerine basarak yürüdüğümü ardından.. "Çocuk" dediğin zamanlardaki yürek çarpıntılarımı anlatmış mıydım sana... Hani birlikte kayıkla açıldığımız zamanlarda... Hani annemin kızgın bakışlarına aldırmaksızın kürek çekerken ellerinden tutup biraz daha açılalım dediğim zamanlarda... Birlikte balık tuttuğumuz zamanlarda.. İçimden "hiç dönmesek" dediğimi söylemişmiydim sana... Ya başka gözlere baktığın zamanlarda... Nasıl hayranlıkla izlediğini seni gözlerimin... Dönmeyelim, ufuk çizgisine kadar gidelim dediğimde bunu gerçekten istediğimi söylemiş miydim??

Ne çok şeye susmuş zamanım. Seninle yaşarken hep sana susmuşum. Seni yaşamışım. damla damla yaşamışım, dolu dolu yaşamışım seni. Sindirmişim, içime sindirmişim, iliğime. Kendim olmuşum, sen olmuşum, özlem olmuşum.

Bir silik fotoğraf. Bağırmışım, çağırmışım, seslenmişim...

Ne olur bakma... Ne olur bakma öyle! Unutmak yok. Sitem yok artık gidişine... Söylüyorum işte! Hadi...Gel... Bir kez de gel... Bekletme...

Sevim Karaman2012

 

 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..