Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul’da bir semtte

İstanbul’da bir semtte
 

İstanbul’da Bir Semtte


Eklenen dilinmiyor gönül kırık içimde
Buz kesmişti yolcusu kalbim karık biçimde
Yazıldı bahtım kar/a düşüyorken canıma
Çekipte alamadım oc/ağıma yanıma.

Çıkmaz sevdamın yolu mızrap tele dokunur
İstanbul’da bir semtte yârim ele okunur.

Mabedimden aşkımdan ayırdılar kolları
Felek sabır göstermez kapatıyor yolları
İz sürüyor dedimse düşürür kanat vurup
İki lafın mihmanı başköşem seni kurup.

Çıkmaz sevdamın yolu mızrap tele dokunur
İstanbul’da bir semtte yârim ele okunur.

Kitapları devirip bulamadım içinde
Yar diye izin sürdüm neden nasıl niçinde
Semadan bakıyordum bir haberim alsaydın
Düründüğüm sevdandı gelip beni bulsaydın.

Çıkmaz sevdamın yolu mızrap tele dokunur
İstanbul’da bir semtte yârim ele okunur.

Gemim karaya vurdu halat yetmez bir çare
Düşte düşüme düşsen topu etmez bir pare
Yavan karılan vuslat özleri yakıp geçti
Ayrık otu çevremiz sözleri yaman biçti.

Çıkmaz sevdamın yolu mızrap tele dokunur
İstanbul’da bir semtte yârim ele okunur.

Cana kahır gelince harı ağarmış yada
Kara yelli sevdanın hüznü sığarmış bada
Bedenin cana deyip naz serseydim sefamı
Ölme beni bulmadan az sürseydim sefamı.

Çıkmaz sevdamın yolu mızrap tele dokunur
İstanbul’da bir semtte yârim ele okunur.  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..