Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '13

 
Kategori
Siyaset
 

İstanbul'u kim alır?

İstanbul'u kim alır?
 

İstanbul B.B Başkanlığı için iki partinin yarışması bekleniyor. Biri hükümet partisi, diğeri ana muhalefet partisi. Mevcut başkan Kadir Topbaş tekrardan aday olmak istiyor ancak bazı Bakanlar tekrardan vekil olamayacağı için başka formüller de düşünülüyor. Bazı bakanların adı geçse de tekrardan Kadir Topbaş'la yola devam edileceği yüksek ihtimal.
Ana muhalefet aday olarak daha karışık bir görüntü çiziyor. Mustafa Sarıgül-Gürsel Tekin rekabetine Can Ataklı da dahil oldu. Ataklı, diğer adaylara tepki olarak ben de varım diyor. Gürsel Tekin ise Sarıgül'ün adaylığını engellemek için ben de talibim diyor. Sarıgül de Genel Başkanlığa ulaşmak için Belediye Başkanlığına talip.


SONUÇ: CHP'nin adayı kim olursa olsun AK Parti İstanbul'da 1. parti olur ve Belediye Başkanlığını kazanır diye tahmin ediyorum.

 
Toplam blog
: 18
: 2820
Kayıt tarihi
: 08.06.13
 
 

Eğitim ve sosyal konularda bazı internet sitelerinde yazılar yazıyorum. Toplumu bilgilendirmek ve..