Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İstanbul Yunan müziğinin dev isimlerinden Giannis Parios’un sesi ile çınladı…

İstanbul Yunan müziğinin dev isimlerinden Giannis Parios’un sesi ile çınladı…
 

Giannis Parios-Nazan Şara Şatana


Bu akşam muhteşem bir konser izledim.

İnanın çok uzun zamandır bu kadar keyif aldığım bir müzik şöleninde bulunmamıştım.

Yunanistan’ın ünlü bir sanatçısı ağırladı bu akşam İstanbul’lular.

Giannis Parios birbirinden güzel yunanca şarkıları söyledi. Üstelik sadece çok kısa bir ara vermenin haricinde upuzun müzik dolu bir gece yaşattı izleyenlere…

Şarkılarına çoğu zaman izleyenler eşlik etti… Bütün salon daha önce defalarca prova yapmış gibi, tek ses büyük koro olarak eşlik ettiler büyük üstada…

Müzisyenler muhteşemdi, okuyucu muhteşem kelimesinden fazlasını hak ediyordu. Ne diyeceğimi bilemediğimden olağan üstüydü demekle yetineceğim.

Kelimeleri bulmak zor, onu izleyip şarkılarını dinledikten, sahnedeki performansını gördükten sonra kelimeler kiyafetsiz kalıyor.

 

Hani denilir ya ayakta alkışlanacak sanatçı.

Aynen öyle Giannis Parios ayakta alkışlanacak bir sanatçı…

Sonra onunla tanıştım, konuştum ve ona imzalı bir kitabımı hediye ettim.

Bu kadar ünlü bir sanatçının bu kadar mütavazi olması beni bir hayli duygulandırdı.

O güzel ses, o salonu inleten sanatçı, sahnede devleşen büyük üstad ne kadar tevazu içindeydi anlatamam sizlere.

Sanatından emin, kendinden emin, sesinden emin…

Büyük sanatçıya da bu yakışır zaten.

Kitabımı aldığında çok memnun oldu. Orada resmimizi çektiler, bizlerde çektik. Bir Yunan ses sanatçısı ile bir Türk yazar birarada dediler… Güzeldi…

Bu gün müzik bana bir hediye verdi böylelikle…

 

Nazan Şara Şatana

http://www.youtube.com/watch?v=3rjXCQENShUannis Parios

http://www.youtube.com/watch?v=CrTg4LLh0eY

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....