Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '12

 
Kategori
Doğal Hayat
 

İstanbulun stresinden nasıl kaçılır

İstanbulun stresinden nasıl kaçılır
 

2011 yılı benim için çok zorlu geçmekteydi. Bilgi işlem sorumlusu olarak, ekipten ayrılan arkadaşların yerine yenilerini bulmak ve eğitmek, onlara işleri anlatmak beni cidden yormuştu. İstanbul'un tarafiği hafta sonlarında boş boş geçirilen ve insanı daha da strese sokan zamanlar beni bir arayışa itti.

Artık bu ortamdan bir nebze olsun kurtulacağım, nefes alacağım bir ortam bulmalıydım. Alternatifler ne olabilirdi. Alternatiflerin ana grup başlığı doğal bir ortam olmalıydı ve birazcık da olsa toprakla buluşmalıydım. Bu çerçevede alternatifleri araştırmaya başladım. Beykoz'da belediyenin hobi bahçesine gittim. Güzel bir yerdi. Ancak yer kiralamak için 3 yıl beklemek gerekliymiş, talep çok fazla. Ayrıca verilen yer 35 m2 civarında idi. Bu alternatif olmayınca kendim bir yer alabilir miyim diye Sakarya'da sapanca ve İstanbul'un köylerini araştırmaya başladım.

Bir yeri en güzel anlamanın ve algılamanın yöntemi giderek görmek, orada yaşayan insanlarla muhabbet etmek ve çay içmekten geçmekte. Emlakçıların yönlendirmelerine çok kanmamak gerekli.

Yarın da İstanbul'un yakın köyleri ile devam edeceğim.

 

 
Toplam blog
: 6
: 518
Kayıt tarihi
: 28.06.12
 
 

Marmara Üniversitesi Elek.Bilg. Eği. Menuzuyum, Boğaziçin Software Eng. Yüksek lisansım var. ..