Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

     
    Kategori
    Bilgisayar
     

    İşte ben

    İşte ben
     

    Bu yazım sizlerle tanışma yazısı olsun istedim.

    Ben küçük yaşımdan itibaren Bilgisayarla ilgileniyorum, Basketbol, Bisiklet, Buz Pateni, Dağcılık, Fitness, Futbol, Güreş, Kickboks, Masa Tenisi, Tekvando, Tenis, Vücut Geliştirme, Yürüyüş sporları ile ilgileniyorum.

    Bilgisayar firmasında çalışıyorum. Grafik-Tasarım ilgi alanım içerisinde, ayrıca çok güzel Org çaldığımı söyleyenler oluyor.

    Bilgisayar konusunda uzmanım.

    Bana her konuda danışabilirsiniz. Siz yeni Milliyet Blog arkadaşlarıma her türlü Bilgisayar ile ilgili yardımda bulunabilirim.

    Bu yazım sadece tanışma yazısı oldu.

    Bir daha ki yazım yine bilgisayar ile ilgili yazılar olacaktır.

    Bir daha ki yazımda görüşebilmek üzere.

    &Feza&

     
    Toplam blog
    : 1
    : 528
    Kayıt tarihi
    : 31.03.10
     
     

    20 yaşındayım bilgisayar işiyle uğraşıyorum. Ayrıca üniversite 2. sınıf öğrencisiyim. Basketbol, Bis..