Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

İşte gidiyorum

İşte gidiyorum
 

benden


İşte Gidiyorum

yalnızlıklara doğru.

Seni çiçeklerle paylaştım

Ama kıskanıyorum... Neden diye

Gidiyorum işte mutlu ol

Sen çiçeklerinle ve ateş böceklerinle kal

Bir avuç koku alıyorum senden hatıra.

Sen çiçeklerinle kal

Sana bırakıyorum geçmişteki gülüşlerimi

Yüzüme dokunuşlarında senin olsun

Al bunlarda sana yazdığım sözler

Sana dizdiğim kolyeyide al..

Midye kabuğundan

Al işte senin olsun..

Gidiyorum ben yalnızlıklara

Al işte bu da senin için atan kalbim

Gömüyorum onu da senin ellerine

Gidiyorum ben..

Kıskanıyorum seni..

Bir de seni benden çalan

kışın son gününü.

Gidiyorum ben.

Sen mutlu ol....

time to say good bye..:)

http://www.dailymotion.com/related/x4ir7/video/x5k43a_andrea-bocelli-sarah-brightmantime_music

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..