Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

27 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

İstedik

Okşanan saçlar, dökülen gözyaşları

Yalan mı?  Yoksa oynanan oyun mu?

Ağlayan ben mi? Okşanan sen mi?

Ben ağlamadım, ya sen

Ne aradık, bir tutam sevgi

Verdin mi? Aldım mı?

Verdim mi? Aldım mı?

Vefasız kalplere inat

Acıyan canlar

Bir teselli bir umut

İstedik

Adını sorma, kendini yorma

Ömürse Allah bilir

Malsa Allah verir

Cansa Allah bağışlar

Gönülse bizde var

Sevmeyenlere inat

Biz olduk, bir olduk

 

Cebirin Defteri 27.Ekim.2013  Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..