Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

istemem cici cici anneler

istemem cici cici anneler
 

cici anneler üzeine


Evim yurdum olmasa da
Dünya umurumda değil
Sen ol sadece yanımda, sadece sen ol
Okşa saçlarımı
Bas beni bağrına anneciğim
Verme beni kimselere
İstemem cici cici anneler
İstemem dadıları
Bana süt anneler değil
Helal sütlerin lazım
Bana öz anneciğim lazım
Emekle büyüttün
Ekmekle doyurdun
Sevgiyle yaşattın
Kocaman adam ettin
Ey benim vefakar anneciğim!
Layık olamazsam sana vatana
Ağu olsun, zehir olsun, çor olsun bana
Yediğim içtiğim her ne varsa
1 Mayıs 2006 Kandıra http://haydanliya-hayranim.tr.gg/.

 
Toplam blog
: 22
: 589
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

Kahraman Maraş'ın Göksun kazasına bağlı HAYDAN-DOĞANKONAK köyünde  1977doğdum... Maraş İmamhatip li..