Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

İstemez başka göz

İstemez bu göz

Gözünden başka iki göz

İstemez bu kulak

Sesinden başka  ses

İstemez bu gönül

Muhabbetinden başka muhabbet

Susturamaz bu yüreği

Sen kadar hiç bir kimse

Kıskandıramaz nefsimi

Bakışların kadar hiçbir bakış

Küstüremez  beni

Senin kadar hiçbiri

Hatırlatamaz aşkın kadar

Hiçbir aşk

Göktekini ve yerdekini

Ben sana bakar

Göktekini hatırlar,

Yerdekine merhamet ederdim

Ne sana ne de başkasına  hiç söylemedim ama

Ben seni sevdim,

Yüreğimdeki merhamet idin

Kalbimdeki şefkat

Gözlerimdeki parıltıydı varlığın

Ruhumdaki sevinç

Yokluğuna umutla sabrediyorum

...........

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..