Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '20

 
Kategori
Güncel
 

İtici!

 
 
İTİCİ!
Geçen gün kızım bana dedi ki; "anne, aşırı feminist yaklaşımların var. İtici oluyorsun" ..

Onun ne kadar duyarlı ve hassas olduğunu biliyorum. Kadınların feminizmden korkmaması gerektiğini o da biliyor, aslında kızımın toplumsal konularda düzgün düşünen birey olduğunu bildiğim için söylediklerini dikkate alıyorum ve aşırılıktan vazgeçiyorum.

Biliyorum, erkekler benim gibi kadınları sevmez, kaçar, aslında kadınlar da kaçar. Çünkü kadınlar örgütlenmeyi sevmez. Dünyanın en örgütlü tek bir cinsi vardır. O da erkekler. Her türlü, hemen anında bir araya gelip kendi cemaatlerini illa ki oluştururlar.

Dün sokağa çıktım. Yer gök erkek gibi geldi bana. Kahveler, birahaneler, camilerin etrafı, kadıköy balık pazarı hıncahınç erkek doluydu. TV'lerde tartışma programları bile erkek kaynıyor. En komiği geçen gece yaşandı. Habertürk kanalı, bu "istanbul sözleşmesi" adında kadına şiddet hakkındaki uluslararası anlaşmayı 5 erkekle tartıştı. İyi mi??

Oluyor böyle şeyler. Zaten dünyada kadın cinsi çoğunluk diye biliyordum ama öyle değilmiş. Akşam oturup resmi rakamlardan araştırdım. Tam tersi, erkek cinsi fazlaymış. İçime bir korku düştü. Bunlar bizi öldüre öldüre yok edecekler diye! Zaten azınlıkmışız. Bir de öldürülüp, kenara, çöpe falan atılıyoruz. İşte bu yüzden saldım artık kendimi. Daha fazla kasmayacağım. Bırakalım, bi an önce erkekler bizi öldürüp yok etsin.

Zaten her türlü bıktım bu dünyadan. Normal hak ve özgürlüklerimiz bile sınırlı. Yemin ediyorum gerçekten bezdim! En çok ta itici olmaktan bezdim!
Ne öyle feminist olacam da, kadınların hakkını savunacağım tek başıma! Çünkü yanıma gelen hiç bir kadın yok. Bir de üstüne üstlük erkekleri de kaçırıyorum. Fakat allah için yalnızlığımı seviyorum. Ben zor bir kadınım. Kalkıp feminist bir örgüt kursam, sen yanlış yapıyorsun, sen doğru değilsin diye kafa göz dalarım. Kadına şiddete katkı mı yapacağım!? Kalsın.
Daha nice Pınar'lar gider bu gidişle. Asla uslanmayacak kadın milleti. Erkeği yetiştiren de o! Pitbull mu yetiştiriyorsun mübarek!. Her yetiştirdiğin canavar oluyor. Çok çok azını tenzih ederim ama biz bu erkekleri yapamadık. Kendimizi bağırta bağırta biz doğuruyoruz. Onlar bizi bağırta bağırta öldürüyor. Kanun koyucular da erkek olunca bizden yana niye olsunlar. İşte ne diyorum. Elimizi çabuk tutup bi an önce dünyadan gitmeye bakmalı. Örgütlenecek yürek yok bizde. Daha feminist adını kendine yakıştıramıyor kimse.

Utanıyorum galiba, yine de söyleyeyim.
"Ben feminist'im afedersin!"
Gidici olacağıma, itici olurum!!
@pınargültekin in anısınadır.

Berrin Aksu
 
Samsung cihazımdan gönderildi
 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..