Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

İtişkakış yarış

İtişkakış yarış
 

Sabah saat 8:30 soğuk ayaz cadde boyu yürüyorum. Her gün simit aldığım fırından bu gün biraz geç kalarak sıcak simitimi almak için yöneldiğim anda; o da ne? Yan tarafta o soğukta mecbur olmasam asla çıkmayacağım bu saatte insanlar sıraya girmiş camdan içeriyi seyrediyorlar. Çalışan elinde kolonya içeride camların buzuna döküyor, sanki dışarıda bekleyenleri görmüyor bile...

Bu haftaki listeyi hatırlamaya çalışıyorum hmm... Düdüklü, tencere altı derili çocuk patiği...

Evet marketlerin özel ürün gününden söz ediyorum. O furyaya zaman zaman benimde kapılmışlığım var .

Begendiğin bir ürün vardı cuma gününü bekleyip gittim ama ne mumkun istediğimden kalmamıştı. Bir dahaki cuma babama havale edip, açılış saatinde orda olmassa kalmayacağını söyledım. Adamcağız erkenden gitmiş sırayı görünce bi şaşırmış: Fakat alamazsa üzeceğini düşünüp beklemiş.Sıra gelmiş girmişler... Yaşadıkları ve gördükleri yüzünden bir daha gitmemeye söz verdi. Sipariş edilen ürünü eline almış bakarken kadının biri saldırıp elinden almaya çalışmış,eline çuval almış birdiğer adam gelen oyuncak ürünleri tıkabasa doldurmuş, kasaya gidiyor... Bir reklam bu kadar mı ilgi toplar, bu kadar eziyete insanlar her hafta ne uğruna katlanır; şaşılacak iş...Ve o gün heves ederek aldığım ürün bozuldu. Hayal kırıklığına mı yanarsın çekilen sıkıntıya mı?

 

 
Toplam blog
: 22
: 241
Kayıt tarihi
: 14.05.11
 
 

10 yıldır Öğretmenim. Yazmayı hep sevdim ama kimselere okutmaya cesaret edememiştim, gizlediğim t..