Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '18

 
Kategori
Siyaset
 

İttifaka Doymuyoruz..

İttifaka Doymuyoruz..
 

Cumhurbaşkanı seçimleri için MHP'nin AKP ile ittifak kararından sonra BBP'nin de ittifak yapma çabaları sürerken Saadet Partisi'nin seçimlerde ittifak kapsamı alanına girip girmeyeceği konuşulmakta ve bugün Cumhurbaşkanı ile söz konusu partinin genel başkanıyla görüşme gerçekleşeceği açıklandı.

Türk askeri sınır ötesinde canını siper ederek 20 gündür ateş çemberinin içinde ölüm kalım savaşını vermekteyken siyasilerin hepsi birden (hiç birini ayırmadan) Afrin operasyonu üzerinden siyasi rant uğruna yok efendim YPG terör örgütü mü yoksa değil mi polemikleri yapılabiliyorsa ülkede siyaset bağlamında hiç bir gelişme sağlanmıyor demektir.

Siyaset, şimdiye kadar tıpkı mehter yürüyüşünde olduğu gibi iki adım ileri bir adım geri şeklinde gelişiyorken (tabi buna gelişme denmez) bugün bu anlamsız ve bir o kadar da üzüntü verici polemiklerle iki adım ileri üç adım geri şeklinde ilerleme kaydedildiğini görüyoruz.

Cumhurbaşkanı seçimleri için madem AKP MHP BBP ve Saadet Partisi ittifak yapma üzerinde birlik sağlamaya çalışıyorlar, o halde CHP'nin de HDP ile ittifak yapmasında sakınca görülmemelidir diye düşünüyorum. Zira HDP de bu ülkenin siyasi bir partisi konumundadır.

Sizler şu terör örgütü terör örgütü müdür, bu terör örgütü terör örgütü değil midir tartışmaları yapadurun, seçmen ne yapacağını çok iyi biliyor.

Seçmen bütün partileri meclisten alaşağı etme gücüne sahiptır unutmayın eey siyasi parti liderleri..

CHP bir an önce HDP ile ittifak arayışına girmelidir.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..