Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İYİ İNSAN ÖFKELENMEZ

“En iyi içme öfkesini içmedir”

                   (Hz. Muhammed (sav))

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Evet

 

Öfkeden

Kesinlikle uzak duracağız

Yukarıdaki

İslam peygamberinin sözü

Herkese ders olmalı

Bir kişi

Müslüman olsun olmasın

Mutlaka

Ama mutlaka

Öfkesini yatıştırıp

Karşısındakine öyle seslenmeli

 

Yukarıdaki öğüt

Herkese olduğu gibi

En çok da

Bugünlerin öfkeli

Ülke yönetenlerine olmalı

 

Görüldüğü kadarıyla

Ülke yönetenlerimiz

Öfkeli konuşmayı marifet sayıyorlar

 

Oysa

Ülke yöneten

Büyük düşünür Şeyh Edebali’nin

Sözlerine kulak verecek

 

Şöyle demişti rahmetli

“Ey Osman Bey

Padişah oldun ülkeyi yöneteceksin

Bundan sonra

Öfke bize

Dinlemek size düşer”

 

Ben bu söze

Çok değer veriyorum

Çok yararlı buluyorum

Her yönetenin

Mutlaka öfkesizliğe gelmesini

Baş koşul olarak görüyorum

 

Çünkü

Halk

Yönetenin yanlışlarından

Büyük sıkıntılar yaşar

Bunu da öfkeli şekilde dile getirir

 

Yöneten bu durumda

Öfkeli halkı öfkesizce dinleyip

Sıkıntısını anlamalı

Sıkıntısını giderme sözü vererek

Halkı sakinleştirmeli

Ve de

Verdiği sözü yerine getirip

Halka karşı dürüst davranıp

Halkı yanına çekebilmeli

 

Durum bu canlarım

Durum bu

Ben ısrarla söylüyorum yönetenlerimize

Lütfen

Öfkesizce dinleyin

Öfkesizce konuşun

Öfkesiz ortam yaratın

Sorunları

Doğru şekilde ortaya koydurun

Ve

Halkın çözüm önerilerine kulak verin

Olacaksa

Derhal deyin

Olmayacaksa

Şundan dolayı olamıyor deyin

Halkın sizi insanca anlamasını sağlayın

 

Gelim

Sevgili kardeşlerim

Gelin

Halk olarak da

Yöneten olarak da

Gelin

Öfke içen olalım

 

Önce

Sorunları sakince algılayalım

Aklı işin içine koyalım

Çözüme koşalım

Çözelim

Çözelim

Çözelim

Çözülmez sorun koymayalım

 

Hakkınızı helal edin canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..