Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

İyi ki doğdun Arda...

İyi ki doğdun Arda...
 

CANIMMM


Zaman çok çabuk geçiyor bugün(22 mayıs) Arda mın doğum günü...
Arda cık yavaş yavaş büyüyor 2 yaşında oldu bile oysa daha dün gibi doktorumun müjdeli haberi vermesi benim bu dokuz ay nasıl geçecek diye meraklanmam şimdi adamım 24 aylık oldu.

Canım oğlum iyiki sen bizim dünyamıza girmişsin İYİKİ DOĞDUN ARDA..
Anneliği yaşatması, sizinle paylaşmayı öğrenmesi, hayatı öğrenmesi hepsi çok güzel bugün çok güzel ve özel bir gün, ayrıca bugün Arda yı ilkdefa kreşe bıraktım işim vardı dün kreş yetkilileri ile görüştüm bırakabileceğimi söylediler hatta sınıfın birisinin kapısı açıktı bizimki sınıfa bi daldı çıkarana aşkolsun, ooo dedim güzel Arda artık kreşte durabilecek bugün için gittik herşeyini hazırladım bizimki bir cayırtı kopar aman aman hemen ayrıldım ama içim cııızzz etti(çalışaan anneler kolay gelsin..) arada öğretmeni ile konuşuyorum kızcağız siz merak etmeyin emin ellerde desede yok öyle bıraktım ya neyse işim bitip Arda mı almaya gittiğimde beni bir gördü için için iç çekişler dayanamadım çok zor valla ama bu da olacak yaşı geldiğinde...

Arda maşallah çok uyumlu bir çocuk parka indiğimizde yada topluca biyerlere gittiğimizde bize yada etrafındakilere çok güzel uyum sağlıyor ve birşey daha dikketimi çekti belki yaşı itibariyledir bilmiyorum, kendinde 3-5 yaş büyüklerle oynamaktan daha mutlu oluyor.
Evet bizde bugün Arda nın günü hoş hergün beyfendinin dediği oluyor ama bugün Arda ile inatlaşmayacağım, evimizi süsledik yemeklerimizi hazırladık pastamızda akşama geliyor yani bugün evimiz pek şenlikli...
SENİ ÇOK SEVİYORUZ ARDA ....
Herkese sevgi ve selamlar....

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..