Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '12

 
Kategori
Özel Günler
 

İyi ki doğdun Pelin Çini

İyi ki doğdun Pelin Çini
 

Pelin Çini ‘nin doğum günüymüş dün. Doğum gününden çok “birine” değinmiş. Özel birine. Birlikte büyüdüğü, birbileri için çok değerli olan birine. Bu kadar değerliyken, bu kadar özelken,  hayatın değişen  şartlarından “ihmal” virüsüne yakalanmışlar ve birbirlerine zaman ayıramaz olmuşlar büyüyünce. Gün gelmiş sadece doğum günlerinde aramışlar birbirlerini. Yüzyüze görüşmelerini  hep ertelemişler. “Nasıl olsa zaman var; arayı kapatırız” demişler.

Kapatamamışlar arayı. Var dedikleri “zaman” yok olmuş birden.  Neredeyse hayatın başında, sonu gelmiş hayatın.  Pelin’e bir şey daha öğretmiş arayı kapatamadığı arkadaşı: Plan yapmanın çok mühim, ama bir o kadar da saçma olduğunu ve hayatta mümkün olduğu kadar az “keşke” ye sahip olmak gerektiğini. Ve sonra bir hediye istemiş Pelin okurlarından, elimize kağıdı kalemi alıp, bir keşke “keşke listesi” hazırlamamızı. Bolca yazın demiş. Ben de kabul edip, başladım yazmaya. O özel birinden girdiği için konuya, benim de özel biri geldi aklıma. Ve yazdım ona dair keşkelerimi. Sonra demiş ki Pelin, durun ve nefes alıp verin. Kalemle cümlelerinizin üzerini çizin. Keşkeleri  serbest bıraktıkça, listenin uzamasına izin vermemeye söz verince, hafifleyecek ve büyüyecekmişiz. 

Sanırım ben çoktan büyüdüm. Çünkü bir keşkem var onu düşününce ama çokça iyi ki lerim....

Keşke ondan bu kadar çabuk vazgeçmeseydim

 

İyi ki, onunla beraberken yaşadığım çokça anın tadına varabildim

İyi ki onunla “hiç yaşanmamışlarım” çok değil

İyi ki onunla doyasıya güldüm.

İyi ki ona sıkı sıkı sarıldım

İyi ki biri tarafından bu kadar sevildim

İyi ki biri tarafından bu kadar şımartıldım

İyi ki kadın olmayı bu kadar hissettim

İyi ki onunla huzur doluydum

İyi ki vardı

İyi ki sevgilimdi

Ama bitti...

Ne iyi ki bitti diyebiliyor ne de keşke bitmeseydi diyorum.

Başa dönüyor ve keşke ondan bu kadar çabuk vazgeçmeseydim diyorum. Zamanla kimbilir belki, belki...ne olurdu bilmiyorum.

Ve daha birçok “iyi ki” lerim var benim.  Ama paylaşmaya yok niyetim. Ben onları hala zaman zaman hatırlar, tebessüm eder, gelir, geçerim...

Şimdi bunları yazdım da üzgün müyüm ? Hayır...Çünkü rüzgar en tatlısından esiyor odamda, Kürk Mantolu Madonna çekiciliğiyle beni bekliyor başucumda. Ramazan dolayısıyla söyleyemeyeceğim şeyler var ağzımda :), her şey yavaş yavaş oturuyor rayına...

Hayata dair keşkeler sadece birine özel değil elbet. Ama ben iyi ki onu döktüm satırlarıma.

Doğum günün kutlu olsun Sevgili Pelin Çini.

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..