Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '19

 
Kategori
Bayramlar
 

İyi ki Doğdun

1 Temmuz Kabotaj Bayramı Milletimize kutlu olsun.

1 Temmuz Kabotaj Bayramında da sevgili oğlum dünyaya geldi ve dünyalar bizim oldu. Aşağıdaki şiiri oğlumuz için yazdım.

Bahar sen doğduğun gün geldi bize,
İyiki doğdun,
Gökten yıldızları getirdin, evimize,
Aydınlattın yaşamımızı,
Cenneti serdin önümüze.
Canım, kanım, aslanım,
Geleceğim, umudum,
Kutlu olsun yaş günün,
Seni hayallerimde ararken,
Yaşamımda buldum,
Sevinçten çıldırdım, çok mutlu oldum.
Mahzun bakışlım, yiğidim, bir tanem,
Gözlerinin içi böyle hep gülsün,
Kalbin her an sevgiyle iğlikle dolsun,
Doğduğun bu mutlu gün senin,
Biriciğim, gözbebeğim canımsın benim.

NAHİDE ÇELEBİ
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..