Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Anne-Babalar
 

İyiki doğdun, iyiki benim annemsin

Hayatta ona olan sevginin varlığından hiç şüpheye düşmeyeceğin tek canlıya anne denir. Dünya gelir gelmez hayata annenin göğüsüyle bağlanırsın. Bebekken her ağladığında, kendini bulduğun en sıcak yerdir annenin göğüsleri. Sen koskoca adam bile olduğunda, sıkıntılarından dertlerinden hayat koşturmasından bıktığında, kendini koca dünya da yapayalnız hissettiğinde , seni içini ısıtacak bir şeye ihtiyaç duyduğunda, kafanı yaslayacağınen yumuşak yastıktır annenin göğüsleri.

Her tökezlediğimde, hayatta herkesin bana sırtını döndüğü anda, ellerimden tutup beni kaldıran dizimdeki yaraları bile üfleyerek temizleyen, beni her hatama ,her yanlışımla, her doğrumla, sadece ben olduğum için seven, bana her kızdığında kendi Kendine saatlerce söylenen, her duygulandığında çaktırmadığını sanarak sessiz sessiz ağlayan, her başarımla gurur duyan ve beni anlatmaktan hiç sıkılmayan, aldığı her şeyde kendinden önce beni düşünen, benim her kahkahamda benimle beraber katılarak gülen, her canım yandığında her ağladığımda benimle beraber ağlayan, her kararımda yanımda olan ve bana hep destek olan annem, sen, ben doğduğumda benimle beraber ağlamışsın ya iyi ki doğdun diye, bu da benden sana nacizane bir hediye.

Iyi ki benim annemsin iyi ki varsın diye.

 

 
Toplam blog
: 16
: 3683
Kayıt tarihi
: 21.08.13
 
 

İstanbul Sakarya Üniversitesi Uluslararası İlişkiler, Doğum Tarihi : 14.OCAK   Genelde geveze..