Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '11

 
Kategori
Edebiyat
 

İzin verseydin eğer..

İzin verseydin eğer..
 

İzin verseydin eğer.. 

Buz tutmuş ellerim, ellerinin sıcağında ısınabilirdi... İzin verseydin eğer... Yorgun kalbim, kalbinde soluklana bilirdi... İzin verseydin eğer... Sisli gözlerim, gözlerinde aşka bulanabilirdi.. İzin verseydin eğer... Aşkı sende bulabilirdi kimsesiz yüreğim.. İzin verseydin eğer.. Yalnızlığına ses olurdu kelimelerim... İzin verseydin eğer.. Renksiz uykularına rüya olurdum.. İzin verseydin eğer.. Ömrüne nefes, nefesine ömür olurdum.. İzin verseydin eğer.. Benden çok sen olurdum... İzin verseydin eğer.. Kalbinin ıssız odalarına kimse olurdum... İzin verseydin eğer.. Ruhuna ruh, aşkına aşk, sevdana sevda olurdum... 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....