Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '07

 
Kategori
Haftasonu
 

İzmir sıcağında yalnız

İzmir sıcağında yalnız
 

Ah, o hınzır İzmir sıcakları, ama ne de özledim şimdilerde.


Zor kardeşim zor, İzmirde yalnız kalmak zor, sıcak hem de çok sıcak. Bari para mara olsa denize menize giderdik, o da yok. Balkonu yıkıyorum sonra duşa gireceğim. Kediler bile tırstılar, bizim kız yok ortada bunda da bir manyaklık var bugün, ister misin bize yemek memek de vermesin der gibi birer gözü açık dikizliyorlar beni sere serpe yattıkları ağaç dibinden. Sıcak çok sıcak, hadi ben duşa giriyorum.

Duştan çıktım, ohh, biraz ferahladım. Kedilere bir göz atayım dedim, yine de merak ediyorum sıcakta bayım bayım bayılıyorlar. Sabah sularını değiştirmiştim. Onlar benim hakkımda ne kadar kötü düşünseler de yine vereceğim yemeklerini. Saatini bekliyorum, tembih öyle.

Dolaptan sabah yaptığım buz gibi limonatadan büyük bir bardağa doldurdum. Ohh, dünya varmış, yazın limonata ayrandan başka içecek düşünemiyorum. Sudan sonra tabi. Allahtan FM3' de tam kafama göre müzik var, gitar saatinde, Albeniz'in Asturias'ını çalıyor, çok da severim. Duşa girmeden önce de Rodrigo' nun gitar konçertosunu çaldılar, pek keyiflendim. İnsan böyle de mutlu olabiliyor, yeter ki yaşadığı anın kıymetini bilsin.

Ama sıcak işte, çok sıcak neler getiriyor aklıma. Çıkacaksın akşam Kordona, atacaksın şöyle iki tek buz gibi rakıyı. İster misin bir de yosma belirsin, hadi bize gidelim desin. ( zeki kadınları severim ) A...a  nerede bu hatun ? Serap mı gördüm ben ? Bak şu sıcakların yaptığına. Hadi ben yine duşa giriyorum.

Vallahi suda hayat var, bir buzlu limonata daha doldurdum, gitar saati de yavaştan bitti. Gazetelere bir göz atayım dedim, şu astroloji var ya adamı deli eder, ne söylüyorsa tersi oluyor kardeşim. Üstelik Merkür de geri gitmeye devam ediyor; benim gezegenim ya, bütün iç bayıltıcı şakalarını bana yapıyor. Bakın hele şu yazılanlara, güneş tam tepemdeymiş ( bak bu doğru işte ), bütün evleri de aydınlatıyormuş ( bizim evi niye atlamış?). Şans da kapımı çalmışmış ( tabi paçalarımdan akıyor ). Eeee, neden hiç bir şey değişmiyor mübarek. Ne iş var, ne aş, ne de aşk. Başlarım ben böyle astrolojiye. Hadi ben yine duşa giriyorum.

Neyse düşe kalka gece oldu, az önce kediler de doyuruldu. Şimdi hafif bir şeyler yiyeceğim ve bu kez bol bol ayran içeceğim, belki hafif bir müzik de olursa erkenden uyurum. Olmazsa duşa girerim, ne gündü ama?

 














 

 
Toplam blog
: 220
: 2018
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Yazmak, ufkun da ötesine taşan engin bir serüven gibi gelir bana ve gençlik yıllarımdan bu yana v..