Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '08

 
Kategori
İzmir
 

İzmirli mi oluyorum..!

İzmirli mi oluyorum..!
 

Yirmi beş yıldır İzmirli bir hanımla evli ve yirmi yıldır İzmir'de yaşayan biri için bu soru makul bir soru mu?

Olabilir olmayadabilir.

Bugün öğleden sonra sahile doğru yürürken koyu yeşile dönmüş dağları, dağlara desen veren sarı çiçekleri, beyaz papatyaları görüp bir yaşam coşkusu hissettiğim de aklıma bu soru geldi: "Yoksa ben İzmirli mi oluyorum...!"

Emekliliğin ilk ilkbaharı olduğu için mi bu güzelliği farkettim ve bu duyguyu yaşadım. Yoksa artık zamanı mı gelmişti.Tam olarak bilmiyor ama bu duygu yirmi yıl bekledikten sonra baharla fışkıran otlar gibi bugün fışkırıverdi yüreğimden..
Bugüne kadar çeşitli vesilelerle İzmir dışına gittiğimde, İzmir'de yaşadığımı söyler ama "İzmir'liyim" demezdim.

Ama bugünden sonra gönül rahatlığı ile "İzmirliyim" diyeceğim galiba..
Bunu memleketteki biraderler ve akrabalar duymasın..
"Bizim oğlan, tam hanım köylü olmuş şimdi.." derler..
Doğrudur, "hanım köylü" oluyoruz olmaya da..
Köy de "köy" be birader..!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..