Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '18

 
Kategori
Eğitim
 

İzni Olmadan Yapraklar Düşmez

İzni Olmadan Yapraklar Düşmez
 

Salih Arıkan


Bahar geldi. Çiçekler,Çimenler, İşe gitmektense gezmek istiyor insan. 2. Üniversiteyi okumaya çalışıyorum. Sosyoloji Bölüm.

Önceden her şey Dine göre yorumlanıyormuş. eee şimdi Bilimsel aydınlanmacı olmuş. O bilimcileri de bilirim ben sadece Allah'ı inkâr için Siyasi görüşlerine dayanak olduğu için evrim saçmalıklığına inanır görünür ama insan maymundan dönüşürken aradaki geçiş varlığını anlatamazlar.

İşte Bahar geldi çiçekler açtı Rabbim var ve bir hiç bir delile ihtiyaç yok. Nereye dönersek dönelim zaten o var. Tesadüflere dayalı bir Dünya yok. Ne diyor Said Nursi bir iğne ustasız bir köy muhtarsız olmaz. Bu kadar kusursuz bir Dünyanın tesadüfen amaçsızca olması mümkün mü gerçi varlığı değil de daha çok hükümleri görmezden geliniyor. Allah bizi yarattı kendi halimize bıraktı diyorlar. şune İlim Bilim Hayatımızı kolaylaştırmalı ama bizi değerlerimizden koparmamalı.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..