Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '06

 
Kategori
Otomobil
 

Japonlarla Japon otomobiller üzerine..!

Japonlarla Japon otomobiller üzerine..!
 

İki Japon misafirimiz var. Yaklaşık 2.5 yıl önce kurulan tam otomatik TV depomuzdaki robotların bakımı için bizi ziyaret ettiler. Nedendir bilinmez bu Japonları oldum olası sevmişimdir. Kültürlerine bizden daha çok sahip çıkmalarından mı, kendilerine duydukları özgüvenden mi bilemiyorum. Neyse iş arası dinlenmelerde fırsat buldukça her türlü konudan konuşuyoruz. Arada bir İngilizce' lerimiz arasındaki şive farklılığından dolayı sorun yaşıyoruz, ancak dert değil, bir şekilde anlaşıyoruz.

Birden aklıma bir Japon' a Japon arabalarını sormak fikri geldi. Ben de soruyu biraz daha daraltıp:

* Toyota' mı Honda mı, sen bir Japon olarak hangisini seçersin?

dedim. Fazla düşünmeden cevap verdi:

-Toyota..!

Benim de sorum gecikmedi:

* Neden?

-Daha önce Honda'm vardı. Ardından Toyota' ya geçtim. Evet Honda motor olarak iyi bir performansa sahip ancak sorunsuz bir otomobile sahip olmak istediğimde tercihim Toyota olur..!

* Buna mekanik dayanıklılık da dahil mi?

Dönüp yanındakilerle şöyle bir Japonca istişare etti ve:

-Kesinlikle, mekanik olarak da daha sorunsuz..!

Japonlar söylediğine göre var bir bildikleri..:)

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..