Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '19

 
Kategori
Deneme
 

Kabadayıya Kabadayılık İhtiyaç

Kabadayılık olumsuz algılanır ama böyle kişiler de başka türlü davranamazlar çünkü kabadayılık genetiktir. Yani insanların bazıları yaratılış olarak kabadayı karakterine sahiptirler.

Bizler bu insanlara haksız yere yükleniyoruz, başka türlü hareket edemezler, gururları örselenir.

Kabadayı deyince olumsuz düşünüyoruz oysa kabadayının da iyisi ve kötüsü var ama biz ayırmıyoruz; kötülerin yaptıklarını da iyi kabadayılara yüklüyoruz. Yine de bazen yaptıkları yiğitçe şeyler üzerine haklarını teslim ediyoruz.

Kötü kabadayılar elbette zararlı işler yapıyorlar (onlarınki de genetik, kabadayılığın yanında maalesef kötülük geni taşıyorlar)İyi kabadayılar kabadayılıklarını göstermek isterler. Faydalı alanlarda önlerini açmak lazım. Hem bize yararları dokunur hem de ruhlarını tatmin ederler.

Düşüncenin sınırlarını zorlayan, bilinci çok ötelere taşıyan birisi olduğumu biliyorsunuz. Bu durum kabadayılık ve kabadayılar konusunda da ortaya çıkıyor. Öyle bir kişiyle karşılaştığımda bir kabadayılık göstermese bile karakterini anlayıp övgüde bulunuyorum. Dışarıdan başkaları yalaka diyor, sanırım kabadayılar da beni anlamıyor.

Ben bu övgüyü halinden tavrından ya da yaptıklarından etkilendiğim için söylemiyorum, fark edilmeye ihtiyaçları var ve ben onlara insanlık ediyorum. Anlamayanlar normal bir karakter sanıyorlar. Ve kabadayılar da aslında ne olduklarını bilmiyorlar.

Toplumda çeşit çeşit insan var, hepsi de genetikten(yaratılıştan) yani karakteri öyle. Öyleyse herkesin karakterine göre davranmak lazım. Denize düşeni atlayıp kurtaran bunu o andaki duyguyla yapmıyor, var olan karakterine göre davranıyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..