Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kaç gencimizin daha şehit olması lazım?

Kaç gencimizin daha şehit olması lazım?
 

Bu akşam üzeri 13 fidan daha şehit edildi. Bu bayram üzeri 13 ocak daha söndü. Bayramları kara geldi.

13 Şehit!.. Baktım televizyon kanallarına eğlenceler devam ediyor. Reklamlar devam... Popstarlar devam...

Diziler devam. Herkes kendi aleminde. Kimsenin umurunda değil. 13 can daha gitmiş. 13 ocak daha sönmüş. Onlarca çocuk yetim kalmış. Onlarca genç kız , genç kadın nişanlısını yitirmiş, kocasını yitirmiş. Anneler babalar yetiştirip bu güne getirdikleri evlatlarını bir anda kaybetmişler.

Kimselerin umurunda değil.
Eğlenen eğleniyor.
Tatilini yapan yapıyor.
Çalan çalıyor çırpan çırpıyor.
İş olsun diye başsağlığı mesajları ile geçiştiriiyor sözüm ona büyükler.
Ateş düştüğü yeri yakıyor.
Olan genç yaşta giden fidanlara oluyor.

Daha kaç tane genç şehit olması lazım ki bayraklar yarıya insin?
Daha kaç tane ocak sönsün ki televizyon kanalları yayınlanını kessin , eğlence programlarına ara versinler?
Daha kaç tane çocuk yetim kalmalı ki bu mesele halkın meselesi olsun?
Daha kaç ana baba çocuğunu yitirmeli ki ilgililer dalga geçmeyi bırakıp bu teröre dur diyecek önlemleri alsınlar?
Kaç can, kaç fidan, kaç şehit daha lazım söyler misiniz?



resim:milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..