Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

15 Mayıs '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Kaç yıl oldu unuttum

Kaç yıl oldu unuttum
 

Hülya ben,


Bu gün benim Doğum günüm,

Herkese uzanır güzelim dost elleri
Üstelik baldan da tatlıdır dilleri
Leyleği hep havada görüp
Yıl boyu birlikte gezerler tüm sahilleri
Ablası, yengesi ve yeğenleri

Gezdiği yerleri paylaşır bizlerle
Üslûbu yumuşacık ve içtendir
Laf ebeliği yapmaz sözlerle
Can dost gülüşlü gözlerle
Ekrandan gülümser herkese
Kalbi İzmir'de de atsa bizdendir.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Sevgili Tülin Aksoy MB den arkadaşım, bu şiiri benim için yazmıştı, teşekkürler Tülincim.

Bu gün benim Doğum Günüm ve bu güzel ve bu özel günümde beni anlatan böylesine güzel bir şiirle sizlerle birlikte olmak istedim.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz güzel günler dilerim.

15.05.2010

Hülya-Alyoşa-Sevmek güzeldir.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...