Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Kaçarak evlendik ama sevmiyormuşum, ona mecbur muyum?

“Eşimle bir yıllık evliyiz. Ailesi karşı çıktığı için kaçarak evlenmiştik. Şimdi bin pişmanım.

Onu çok sevdiğimi sanıyordum, ancak evlendikten sonra onu sevmediğimi hatta görmek bile istemediğimi anladım. Şimdi ise 5 aylık hamile.

Onunla evlenmekle hayatımın en büyük hatasını yaptığımı düşünüyorum. Bana ‘İyi de hatası nedir?’ derseniz aslında hiçbir hatası da yok.

Yemeğimi de hazırlar, ütümü de yapar, ev de her zaman tertemizdir.

Belki de evlilik bana göre değilmiş.

Geçen hafta ondan boşanmak istediğimi söylediğimde saatlerce ağladı. ‘Ne hata yaptım, seni çok seviyorum,’ deyip durdu. Tartışıp durduk. Susmayınca şiddet kullanmak zorunda kaldım. Ertesi gün gidip hastaneden rapor almış.

Size sormak istiyorum, ben bu kadınla yaşamaya mecbur muyum?

Boşanmak ve doğacak çocuğumun velayetini de almak istiyorum. Ne yapabilirim?”

***

*Sayın okurum, ‘sevmemek’ diye bir boşanma nedeni yok. Siz, eşinize şiddet uyguladığınız için ayrıca ağır kusurlusunuz. 

*Dava açarsanız, haksız ve ağır kusurlu olduğunuz için açacağınız boşanma davası reddedilecektir.

*Ama eşinizin size karşı, tazminat ve nafaka talepli boşanma davası açma hakkı doğmuştur.

*Velayet konusuna gelince, parasal zenginliğiniz velayetin kime verileceği konusunda ölçüt değildir.

*Mahkeme, sizin kusurlarınızı ve çocuğun anne şefkatine olan ihtiyacını göz önüne alarak velayeti anneye verecektir.

*Sizin durumunuz çok iyi olduğu için anne ve çocuk için yüksek miktarda nafaka ödeyeceksiniz.

 *Eşiniz, sizden alacağı tazminat ve nafakayla hem iyi bir evde oturur hem de çocuğuna bakabilir.

***

Mutluluk ve başarı dileklerimle

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

Cengiz Hortoğlu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..