Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kaçıp gidesim var buralardan !!...

Kaçıp gidesim var buralardan !!...
 

Bir daha da gelmeyesim var, çalış çalış nereye kadar yıllık iznimi, almak tatil yapmak istiyorum. Sessiz sakin şehrin gürültüsünden uzak bir yerlere gitmek,
mesela, Alaçatı' ya, merak ediyorum veya Kapadokya' ya, ya da ıssız bir adada olabilir, bir hafta veya 15 gün tabii, 15 gün izin alabilirsem, normalde bir hafta izin daha sonra tekrar bir hafta izin veriyorlar bir yıl içinde iznimizi yapmamız gerekiyor, sıkıldım buralardan.

Alıp başımı gitmek istiyorum stressiz bir yaşam arıyorum maalesef yok yok yok,
genelde iş stresi, yoğun bir tempoda çalışıyorum, değil başımı kaşımak elime kaldırmaya dahi vaktim olmuyor, büyük bir şirkette çalışıyorum ve herkesin işi benimle ve ben çıldırmak üzereyim , bugün cumartesi ve biraz sakin, telefonlar, hesaplar, faturalar vs vs .....


En iyisi ben kaçayım buralardan ailemle birlikte şöyle güzel bir dinleneyim bomba gibi dönerim artık geriye herşey yine yoğun bir şekilde başlar,

Ama ne olursa olsun işimi seviyorum ben, deniz kenarında bizim şirket, tekneler yapılıyor, gerçi çok gürültü çıkartıyor makineler ama alıştım artık, bazen kafam götürmüyor, öğle yemeğinde iniyorum sahile, uzaklara dalıyorum, düşler ülkesine bir uğruyorum, hayallere dalıyorum tam hayalimin ortasın da " zır zır " telsiz telefonum " nerdesiniz, heryere baktık sizi bulamadık " tabii hayalimde yarım kalıyor ve doğru işimin başına, bir bakıyorum masamda evraklar dağ olmuş, sinirlenmemem lazım diyerekten başlıyorum işlerimin başına akşama kadar,
pek tiryaki olmasam da bir adet sigara molası veriyorum, o da yarım kalıyor ya neyse , yine de herşeye rağmen çalışmayı seviyorum ne kadar yoğun ve yorucu olsada seviyorum, iş arkadaşlarımı seviyorum onlar da beni çok severler sağolsunlar, eh ben en iyisi tatile gideyim dinlenip sakin kafayla işlerimin başına döneyim, fakat nereye gideceğimiz de belli değil karar verebilirsek gideceğiz, sizlere haber veririm.....


MAVİ RUH'TAN SİZLERLE ÖZEL HAYATINI PAYLAŞTI.....

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..