Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Kaçış

Yine aynı şeyi yaptım

Ve kaçtım…

Sorma kimden ve neden

Belki senden

Kim bilir belki kaderimden.

Bu şehir mi yordu beni

Yoksa sen mi?

Bir yük bindi ki yüreğime

Nefessiz bıraktı zemheride

Zamansızdı bu sevda

Biraz da geç kalmıştın karşıma çıkmakta

Gücüm yoktu

Korktum;

Sevmekten, dahası sevilmekten

Taşıyamazdı yüreğim bir daha incinmeyi

En doğrusu terk etmekti bu şehri

Gittim;

Ve sen geldin yüreğimde benimle

Peki, benim yerim ne

Senin içinde

Bir kısırdöngü ki,

Beynimi kemiriyor

Bir çıkmaz sokak ki

Ne yapsam geri dönülmüyor

Bekleyelim ve görelim

Hayat neler getirecek

Ve kim bilir bu sevda beni ne kadar incitecek…

 
Toplam blog
: 43
: 612
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Kitap okumak en büyük tutkum. Yazmayı da en az ok..