Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadın Erkeğin Kaburga Kemiğinden Yaratılmış!!

Bazen erkekler çekilmez oluyor. Anlatmak istediğini anlamıyorlar, bunu tüm kadınlar bilir. Ama onlar içinde biz anlamayan türeviz. Kadın ve erkek eşitliğinde dünya sıralamasında sonlarda olmamızın sebebi bu olsa gerek. 

Neyse, şimdi gelelim anlaşılmayan noktalara.

Kadınlar erkeklere daha çok ne açıdan bakar? Tabii ki ilk başta görüntü! Kabul edelim bayanlar bunu genelimiz uygulamakta, istisnalar siz üzerinize alınmayın :) Daha sonrasında koku fazlasıyla önemlidir ve saat. Kol saati her kadının görmek istediği ve esas mevzu gömlekkkk! Ya arkadaş ben anlamıyorum şu bağrı böğrü açık giyenleri sonra tabi adın çıkar zibidiye! Önce giyceksin gömleğini, kokuna dikkat edeceksin sonra geleceksin. Saati unutmayacaksın!! Rahat istersen çek altına yırtık pırtık olmayan kotlardan, şık olacaksan geçir altına kanvasını sonra salına salına gez!  

Tırnak mevzusuna gelelim. Arkadaş temizlik elden geçer yahu dikkat edeceksiiin. Arabaymış, paraymış, hediyeymiş bunlar işin teferruat kısmı. Önce özen göster ki aratma diğerlerini. 

Karakter insanın vazgeçilmezi, cimri olmayacaksın bir kere! Açık sözlü olacaksın ki sen kıvranırken karşındaki hatun binbir türlü kuruntu yapmasın. Yahu ne olur sanki delikanlı gibi söylesen derdini. İnci de takamazsın ki dökülsün. Gereksiz trip adama yakışmaz hatta trip yakışmaz. Bol bol güleceksin dişlerin gözüksün aman ha onlara da iyi bak. Parlasın! Kelimeleri seçerek konuşmak önemlidir, açık ol dediysek 'Yaaa benim de bir işemeyeee gidiyim yaaa' diye kalkıp gitmeyeceksin. Dostum anla işte kadınlar böyle. Napalım DNAmızda var aslında sizden parçalar. Biliyorsunuz ama işte kadın arkadaş. 

Küfür etmeee! Sakın ha, bak çok itici olduğunuz kısımlar var ama argo kullanın yani öyle ne o hanım evladı gibi. 

Aaa bak şu bağrı böğrü açığı söyledim de düşük beli söylemedim. Ya Allaşkına canım o belin ağrı falan yapmıyor mu, kendini boşlukta hissetmiyor musun? Yahu arkadaş karışı geçtim metre bırakan var ya. Kendini düşünmüyorsun bari bizi düşün!!

Erkeklere baskı yapınca kadınlar kötü falan ama doğrular sizin bizden istediklerinizin yanında ne kiii...

Kadınlar zaten yaradılıştan bakımlı olmaya meyilli olduğundan pek bir şey deme şansımız mevcut değil ama işte bunlara göz alışınca fazlasını istiyor. Anlıyoruz biz sizi beyler fakat bu da can arada şöyle kendini salmak istiyor bünye. Pijama keşke kutsal kıyafet olsa demiyor değilim. Ne var bee, biz böyleyiz işte ama sizde yapın sonra konuşun canımm aa. Neyse kadın dediğin tüyünü çartını geçtim, güzel kokacak elbet. Giyinmesini yerine göre bilecek. Ama yemek yapmasını bilen hatunlar candır. Patlıcan yemeğini bilsin özellikle 'karnıyarık' erkek olsam alırım. Güzellik zamanla ölüyor ya hani hepimiz korkuyoruz bundan ne yapalım. Yol yapalım. Neyse işte öyle manikür pedikür, kaş bıyık, yok ağda. Gel de bayılma! Allah'tan lazer denilen güzellik çıktı da kimimiz kavuştu mutluluğa darısı kavuşamayanlara. Kokusu çıktıktan sonra kötü ama en azından kalıcı yahu. Yani kısmen. Konuyu dağıtmıyorum ama nihayetinde bayanız şurada.

Saçlarrr parlayacak, güzel kokacak. Ben bu yağlı saçla şuradaki markete gitmem diyerek naz yapan bayanlarımıza uyuz olsam da, arkadaş saç bandı çıktı.

O saçlar salınacak, uzun saç candır ama kısa saç da yakışana yakışıyor. Kıskanmıyorum hayır yani, onlara her şey yakışıyor olabillir. Nolmuşşş! 

Ah ah sanki şimdikiler anladı da biz mi o saçları süpürge etmedik. Sen ilk gördüğün sarışına sulan sonra esmerim yarim ol de. Hadi canııım. 

Kazık falan yemedim he genel konuşuyorum :)) 

Okuduğunuz için teşekkürler, yüzünüzde daima gülümseme olsun der gideriiim!
Pelin.

 

 
Toplam blog
: 53
: 633
Kayıt tarihi
: 25.01.13
 
 

Eski bir romanın yırtılmış sayfasındaki cesur kadınım, özgürlüğün düşüncelerde sınırsızlık olduğu..