Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadın mı, şeytan mı?

Kadın mı, şeytan mı?
 

Efendim bir kadın düşmanı blogta daha beraberiz. Aslında bu başlık kadın düşmanı değil. Kadınlar zaten oldukları gibi ama, oldukları şey ne? Ona bir "kuş beyni" ile tesbit yapılmaya çalışılacak...

Şimdi en başa dönelim büyük kozmo... dur yahu o kadar da değil...

Adem ile Havva cennette paşa paşa otururken, Havva Adem' e veriyor. Burada elma ağacı, yılan filan hikaye. Fiili işleyen bir kadın arkadaş. Yılan insana ne yapacak cennetin ortasında? Ne diyecek yani "havva adem' e ver, yoksa ısırırım" mı diyecek? "ısııırr gel popo mu da ısııır" demez mi insan böle bir durumda?

Neyse ilk baştan kadının şeytan olduğunun ispat belgesini elmizde tutalım. Truva filan bak hiç bahsetmiyorum bile, hatta kadınlar yüzünden çıkan savaşları filan.

Günümüze gelelim. En değer verdiğimiz varlıklar kim? Yanıt veriyorum annelerimiz. Kızlı erkekli pek çok blogçu hem fikir sanıyorum. Pekiii bu annelerimiz, hani şöyledir böyledir mükemmeldir...
Evliliklerin yıkılmasının en büyük sebebi nedir sorarım size?

Bu tatlı, vefakar, cefakar anneler değil midir? siz hiç kayınpeder zırıltısı diye bişi duydunuz mu? Anneler öyle güzel işler ki beyninizi, bundan bir zaman önce ondan başka bir şey düşünemediğiniz kişi (kadın ya da erkek) en büyük düşmanınız olur ve siz gene en çok annenizi sevmeye başlarsınız.


Peki bir şey daha soracağım. Çalışanlara soruyorum. Kaçınız kadınlarla çalışmak ister? Ben kendim sorup, kendim cevaplayayım. Hiçimiz.

Nereden mi biliyorum? 10 küsür yıllık çalışma hayatım boyunca, kadınların bile kadınlarla çalışmaktan nefret ettiklerini işittim. Şube müdürü eğer kadınsa kimse sevmez mesela... Amirin kadınsa çalışamazsın. Ha akşamları çıkıp, bir yerlere giddersin. Modadan bahsedersin ama, bilirsinki arkanı döndüğün anda senin hakkında bir komplo planlayacaktır.

Şimdi hak verdiniz ve ya vermediniz, aklınıza" çok biliyor bu kuş beyinli" geldiyse eğer, şunu da ekleyeyim. Bunun altında yatan nedir?

Adem başkasını daha çok seviyordu değil mi? Orada kaldıkları sürece, kadından daha fazla sevmeye de devam edecekti...

Peki ya siz karınızı/ kocanızı anne babanızdan daha mı çok seversiniz. O yüzden mi evlenirsiniz? Sarışın arkadaş sen cevap verme, anladım ben...

Anne, evliliği bozduğunda yavrucağı ağlayarak "anneciğim sen haklıymışsın" diye salya sümük daha sıkı sarılmaz mı?

Bu sebeple değil midirki, kadının içgüdüsel olarak, hemen diğer kadına cephe alması. Bu yüzden kadınla erkek nispeten daha uyumlu çalışırken, karşısındakinin ne hin olduğunu bilen kadın, o vurmadan ben vurayım demez mi? Amaç aynıdır, hedef tektir. en cok sevilmek. en cok deger verilmek. en cok yuceltilmek.

Bunlar azaldığında kadın bunalıma girer. Ne yaptığını bilemez. O yüzden elmayı verir, Evlilikleri bozar, Savaşlar başlatıp, bitirir...

Bu arada daha önce aklımda olan bir şey, sağolsun eski erkek arkadaşını süründürüp, ballandıra ballandıra anlatan hanım arkadaş sayesinde aklıma tekrar geldi.

İstisnası olabilir tabi...
Bir erkek yolda yürürken, yahut bir topluma girdiğinde tek başınayken mi kızların ilgisiyle karşılaşır, yoksa yanında bir kız varken mi?

Peki hiçbir erkek arkadaşının çıktığı kıza kötü gözle bakar mı? Yoksa erkeklere kabahat bulunan şu "beni en iyi arkadaşımla aldattı köpek" deki erkeği kandıran, en iyi kız arkadaş değil mi? Onu sevme, beni sev değil mi bunun altındaki düşünce? Erkeği terkedip, sonra terkettiği erkek, başkasıyla görüşmeye başlayınca, "sana ihtiyacım var" diyen kim?

Onu sevme, beni sev dürtüsü kadını en tehlikeli yaratık yapmaz mı?

Yanlış anlaşılmasın kadınlara karşı herhangi bir kinim yok. Hatta en çok sevenlerden biriyimdir. Bununla birlikte minik kedi, aslında bir ejderhaymış gibi geliyor bana...

Paylaşmak istedim.

 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..