Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Kadın olmak zor

Gece uzaklardan bir kadın çığlığı duyarım
Sanki yardım çağırır gibi.
Önceleri dinlerdim Sadece
...Sonraları çığlıklar, sesler ağlamalar eklendi.
Dinledim dinledim de çözemedim.
Belki isyanın çığlıklarıydı, duyduğum
Belki acıların isyanıydı çığlıklar,
Belki de çekilen çilelerin,
Bitmeyenüzüntülerin çığlıklarıydı.

Kadın olmak zor bu memleketde.
Cahilidöver cahil böyle gördü deriz.
Okumuşu döver kıskançlık deriz
Sordum kendi kendime bu ne acı.

Bazen acı bazen tatlı yaşadılar beraber,
Erimdir hem döver hem sever,
Dediler yıllarca...
Öyle gördü anasından, bacısından,
Kadın olmak zor bu memleketde.
.

Gülseren Akdaş
 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..