Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...
 

Böyle bir kadın mı olurdum? Doğrusu bilmiyorum. Ama ruhen sana benzeyeceğim kesin...


Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

İşveli, cilveli, bir o kadar da akıllı... Uzaktan çok sıcak, yakına geldikçe soğuyan... Hep dinleyip, gerçek duygusunu kendine saklayan... buz gibi görünürken, tutkusu yüreğini kavuran...

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

Duygularını akıllandırmış, aklını mantığa bürümüş, ey kalbinden önce beynini dinleyen kadın!... Kadın olsam, sana benzerdim; bilesin...

Ondandır bunca anlaşmışlığımız... Ondandır hep aynı şeyleri sevişimiz... Katur kutur yerken keyif aldığımız mısırlı gevrekler bile aynı... Anlıyorsun değil mi?

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

Çekici olduğu kadar, ürkütücü olan kadın... Korkularımız da birbirine benziyor; biliyor musun?

Onur düşkünlüğü aynı... İtibar titizlenmesi desen... Bende de durum senin gibi... Kendimizden çok başkalarını düşünüyoruz sürekli... Kendi yaralarımız hariç, herkese merhem oluyoruz kendiliğinden... Kelim, ilacım yok ama!... Bi dolu insan kapımda!... Senin kapında da biriktikleri, bekledikleri gibi... 

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

Kimsesiz, üstü başı yırtık, baldırı çıplak çocuklara acıyan... Sokak köpekleriyle kedileri de düşünen... Yardım dendiğinde, el pençe divan duran, bu uğurda çağrıldığı her yere koşa koşa giden kadın...

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

Çay partilerinin sözü dinlenen kadını... Mahallelisinin her bi şeyi danıştığı, akıllı mı akıllı kadın... Gücün yetse, siyaseti de değiştireceksin de... Değerinin bilinmeyişi, yanlış yerde, yanlış zamanda doğmandandır. Aynen benim gibi, sakın üzülme; olur mu?

Farklı bedenlerde aynı hayatı yaşar gibiyiz. Tek farkımız, birimizin erkek, diğerimizin kadın oluşu... Duyduğumuz acılarla, coşkularımız da aynı... Tıpkı bayram sevinci yaşayan küçücük çocuklar gibi...

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

Aynı arzuyla sever, aynı ateşle sevişirdim ben de senin gibi... Neylersin ki, yolumuz ayrı, izimiz ayrı... Aynen eski Türk Filimlerinde de olduğu gibi...

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde...

Ey farkında olduğu çaresizliğini bi başına yaşadığını düşünen kadın!... Havayla su kadar gerçektir halimiz... İkimiz de hayatın ne olduğunu biliyoruz. Neylersin ki, gücün her şeye yetmiyor bu dünyada... Aynen benim de yetmediği gibi...

Kadın olsam, sana benzerdim herhalde diyerek neyi kastettiğimi anladın mı?

Erkek olsan, sen de aynı benim gibi olurdun belki...

Belki diyorum... Çünkü son tercih senin... İstersen, kendin gibi kalabilirsin...

Başkası olmaya benim de zerre tahammül edemeyeceğim gibi...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..