Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
1957
 

Kadının aldatma halleri

Kadının aldatma halleri
 

Son günlerde;

Gazetelerde, kadın-erkek ilişkilerini anlatan kitaplarda, köşe yazarlarında, psikologların yazılı açıklamalarıyla, yazar yorumlarıyla sür manşettir gidiyor !

Amerika'da evli kadınların % 20si 25’i eşlerini aldatıyormuş….!!! Muşşşş

Avrupa'da evli kadınların aldatma oranı Amerikalı kadınlara oranla daha yüksekmiş…!!! Miişş

Bu arada konuyla ilgili olarak, (Merak bu yaaa) İran, Suudi Arabistan gibi ülkelere baktım. Onlar bu konuda hiç meraklı değil ki, bu konuyla ilgili henüz bir veriye ulaşamadım. Zira, oralarda kadının aldatmasında biliyorsunuz RECM var… (Zina fiilini işleyenlere uygulanan şeriat cezası) Sıkar biraz.:)))

Peki Türkiye'deki haller...??

Türkiyede, yargıtayda onama bekleyen dosyalarda “Evli kadınların eşlerini aldatmadan kaynaklı boşanma” davaları tavan yapmış…

Olaya bir de ciddi tarafından bakalım;

Yine bir yazıda;” Günümüzde kadınların aldatmasının daha çok konuşulmasının nedenleri arasında, iş ve sosyal yaşamda rolünün artmasıyla birlikte ayaklarının üzerinde sağlam bir duruş sergilemesi, özgürlük alanın genişlemesi sebebiyle erkek tekelinden çıktığını” belirtiyor.

Akademik değerlendirmelerde ise;

Avrupalı bir psikolog olan Anna Shoht bir yazısında “ Başka bir erkekle girilen heyecanlı ve tutkulu cinsel ilişki, kadının orgazm refleksini geliştirir. Eğer kadın bunu evlilik ilişkisinde bastırmazsa eşi bundan fayda görür.” diyor…!!! (Kadını başka bir ilişkide kendini geliştirip, Türk toplumunda yetişmiş erkeğini eşini mutlu edecek… Şahsen ben bunu fayda olarak görecek Türk erkeği düşünemiyorum arkadaşlar! Olsa olsa Katil olur)

Sıkı durun şimdi sıra Türk Doktorunda;

Dr. Cem Keçe'ye göre “Erkek aldattığı zaman, duygularıyla toplumun baskısı
arasında yaşanan sürtüşme, hakim ve güçlü olan erkek olduğu için büyük
değildir. Kadın aldattığı zaman, duygularıyla toplumun baskısı arasında
yaşanan sürtüşme ve çatışma oldukça gerilimli bir süreçtir. Bu nedenle
kadının aldatması daha zor, daha derinlikli, daha heyecanlı, daha edebi ve
daha zengin bir malzemedir.
Kadınlar günü birlik bir ilişkiden çok, uzun
süreli ve duygusal bağları kuvvetli bir ilişki yani aşkı yaşamakla
ilgilenirler.
” diyor! Altını çizdim çünkü burası çok önemli.

Evlilik terapisti Doç. Dr. Armağan Samancı orada anlatmış.

* "Erkeklerin, aldatıldıklarında bunu fark edebilecek duygusal algıları yok.
Toplumsal olarak kadın aldatmaz diye temel bir bulgu da var. Bu, kadının
aldatmasını kolaylaştırıyor."

Eeee beyler, yıllardır ektiklerinizi mi biçmeye mi başladınız acaba? Demiyorum.

Yalnızca ama yalnızca başka yeri değil altı çizilen yeri okuyun. Zira bizi en iyi tarif eden yine bizim doktorumuz olmuş.

Beyler…!! sizlerin aldatma oranlarınızı yazmak, yüzdelemek bile istemiyorum bile.. Hani sizin yaratılışınızda, Fıtratınızda var ya, sizin yıllar yılı bu elinizin kiridir, skor ve övünme nedeninizdir… (İstisnalar elbette vardır sözüm onlara değil… ama istisnalar da kaideyi bozmuyor işte arkadaşlar.)

Peki sizce aldatılamak? Hem de eşiniz, çocuğunuzun annesi tarafından aldatılmak! Nasıl bir duygu acaba?

Peki bu duyguların cinsiyeti var mı sizce? Olabilir mi..?

Yoksa hep "mağdur"konumunda gösterilen kadın yavas, yavas erkekle rollerini mi degisiyor?

Peki dışarıda mutluluğu arayan beyler! Sözüm size Türk toplumunda yaşayan bu bayanları bu şekilde manşetlere taşıtan kimler sizce? Bu aldatılan hatunaların ya da beylerin hepside ilgisiz sevgisizmiydi acaba.?

Peki karşısındakini aptal yerine koymak, ahmaklığın ta kendisi olmuyormu sizce..??

Ben bu olayda daha fazla sebep sonuç çıkarmıyorum ve sizlerin özgür mantık ve iradelerinize bırakıyorum..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

selen hanımla aynı gorusteyim,ancak evliliklerde karsılıklı sevgı ve anlayıs saygı bozulmadığı surece evlilikler uzun surer saygılarımla

the blueworld 
 05.05.2008 18:04
 

Bana kalırsa normal bir insan aldatmaz. Aldatıyorsa da bu normal karşılanamaz. Yalnız şunu da unutmayalım ki; hiçbir kadın yada erkek aldatmak için aldatmaz. Karşı tarafta bulamadığı herşeyi, gider başka cinslerde arar. Ama evli ve çocuklu olup da her ne olursa olsun aldatmak hem hanımefendiliğe, hem de beyfendiliğe hiç mi hiç yakışmaz. Güzel yazınız için teşekkürler.

Selen Dora 
 06.11.2007 17:05
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 20
Toplam yorum
: 23
Toplam mesaj
: 15
Ort. okunma sayısı
: 906
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

1963 doğumlu, Anadolu Üniv. İşletme Fakültesi mezunuyum. Kamuda orta düzey yönetici olarak çalışı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster