Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınlar, Kadınlarımız

Kadınlar, Kadınlarımız
 

Sıkı durun beyler! Size kadınların dünyasından sesleniyorum..

Aşırı zoruz. Evet! Karışık varlıklarız. Buna da evet! Tabiki de kabul ediyorum..

Şimdi ben bir sey söylerim ama tam tersini de kastediyor olabilirim. Kadın dünyası denildi mi bir durup düşünmek lazım. Aslına bakarsan bazen biz bile tam olarak ne istediğimizi bilmiyoruz sanırım. Ama şundan çok eminim; tek derdimiz sevilmek. Daha da çok sevilmek.

Kadınların fizyolojik olarak zaten 1-0 yenik başladığı bu hayatta sevdiğimiz adamlardan tek beklentimiz aslında sevgi ve saygı. Bunları görmediğimiz zamanlarda kendimize has silahlarla sizi vurduğumuz da doğrudur. Ve sanırım bunun için özür dilemeyeceğiz.

Kadın erkek ilişkileri de ayrı bir dert. Her şey güzel giderken bir bakmışsın kız arkadaşın "ayrılmak istiyorum" diyor. Dur sakin ol. Panik yapma. Türkçe meali ; benimle daha çok ilgilen,sev beni, ben bu ilişkide bir çıkmaza girdim, ben benden gidiyorum çek elimde kurtar beni demek. E sen diyeceksin ki bu kadar sert bir girise ne gerek var, direk söyle. Ama gurur diye de bir şey var. Haa bir de kadınların hisleri kuvvetlidir. Aklınızda olsun. Siz oo ben neler yapıyorum haberi olmuyor diye düşünürken aslında sevdiceğiniz herşeyin farkında lakin doğru zamanı beklediğinden susuyor da olabilir. Aman dikkat.

Bir de mesela kadınlar çok konuşur. Bunu da kabul ediyorum. Yani sen evden çıktım işe gittim dersin. Ohooo ben işe gidene kadar hatta ve hatta evin kapısında çıkana kadar başımdan geçenleri sana en ince ayrıntısına kadar anlatırım. Farkettin değil mi? Bunu anlatmak için bile koca bir paragraf yazdım. Heyhat azizim yaradılış. Önünü alamıyorum.

Ama şimdi güzel kardeşim siz ki izlediğiniz maçın geniş özetini, yorumlarını, türlü çeşit pozisyonlarını saatlerce izleyen adamlarsınız kadınların çok konuşmasına takılmayalım isterseniz?

Ya 90 dakikalık maçı tek seferde anlamakta güçlük çekiyorsunuz; ya da bu tarz programları izleyerek deşarj oluyorsunuz tıpkı kadınların konuşarak/anlatarak olduğu gibi.

E SEVDİĞİNİZ kadını da dinleyiverin nolmuş yani. Saatlerce aynı programı izliyorsunuz ya.

Mesela sizlerden ayrıldığımız bir diğer nokta da; erkekler çözüm/sonuç odaklıdır. Kadınlar ise o noktaya gelene kadar yaşadıklarıyla. Yukarıdaki örnekte olduğu gibi. Erkek sabah kalkıp işe gitmeye yoğunlaşır. Kadın ise kalkar giyinir, olmaz bir daha giyinir, kahvaltı hazırlar, çocuğuyla ilgilenir, işe gider.

Bak sonuç odaklı olmanız sex hayatınızı da etkiliyor örneğin. Sizin için önemli olan olup bitmesi, bir an önce rahatlamak. Kadın içinse o an yaşadığı duygular, hissettikleri.

Dakikalarda sınırlı kalmanın sebebi bu olabilir. Bi düşünün..

 
Toplam blog
: 27
: 250
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Dünyada yaşamaktan yoruldum, marstan atama bekliyorum.. Söyleyebileceklerim bu kadar. Tesekkürler..