Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '17

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Kadınlar (kalp) kuaförleri

Kadınlar (kalp) kuaförleri
 

 
Kuaförlerin o mahallede yaşayan kadınların hayatları, çocukları, kocaları, kayınvalideleri vs.. hakkında neler bildiğine inanamazsınız. 
 
Zira bir kadın için kuaföre gitmek terapiye gitmek ile eşdeğerdir. Orada geçirilen zaman rahatlamak, kendini iyi hissetmek, kafayı boşaltmak demektir. Mahalle kadınlarının aynı gün kuaförde toplanıp, altın günü yaptığına tanıklık ettim, şaka değil :)
 
Kuaföre gittiğimizde ya görüntümüzü değiştirmek istiyoruzdur ya da kendimizi kötü hissediyor ve moralimizin yerine gelmesini istiyoruzdur. (Eğer düğün dernek vs yoksa :) )
Kuaförde uzun işlem yaptıran kadınlar bilirler, bazen kuaförde geçirdiğimiz süre 3-4 saati bulabiliyor. Bu süre içerisinde sohbet muhabbet, çaylar kahveler, dedikodular derken zamanın nasıl geçtiğini anlamayabiliyoruz. 
 
Ben kuaförde zaman geçirmeyi sevenlerden olamadım. Çocukluğumdan beri gittiğim ve radikal saç değişimlerinde sadece kendisine güvenebildiğim Metin Ağabeyim hariç. Sağ olsun bir defa bile kapıdan mutsuz çıkmama izin vermedi, sebep olmadı. 
 
Ancak ne zaman önüme gelen bir yere gitsem ya sinirden barut gibi çıktım ya da eve gelip kendim boyadım, kestim, düzeltmeye çalıştım.
Peki ama neden?
 
Kadınlar neden bazen kuaförden mutsuz çıkar?
Nasıl çıkmasın… 
Saç bu saç. Bütün görüntümüzü değiştiren, tipimizi etkileyen, yaşımızı bile farklı gösteren şey. 
 
Yıllardır gittiğin kuaförün seni tanıması, anlaması, ne istediğini bilmesi, o sırada yaşadığın bunalımlı dönemden dolayı değişim istediğini ancak bu değişikliği yaparsan 3 gün sonra pişman olacağını biliyor da ondan onunla mutlusun.
 
Kadınlar ve kuaförleri arasındaki bağ yıllarca süren bir dostluktur. Evdeki sorunlarımızdan kaçmak, kendimizi kötü hissettiğimizde hızlıca iyileşmek, sevgilimizden ayrıldığımızda değişmek, mutlu günümüzde güzel görünmek için koştuğumuz terapistlerimiz onlar.
 
İyi ki varlar…  Kuaförümüze sadık kalalım şekerler, sonumuz hüsran olmasın :)
 
Papatya Somer
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..