Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Kasım '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadınlar; ORGAZM taklidi yapıyor...

Kadınlar; ORGAZM taklidi yapıyor...
 

Milliyet.com.tr


- Kocanızla ne kadar iyi geçiniyorsunuz, hem de bunca yıla rağmen, demek ki hala seviyorsunuz birbirinizi. Ne güzel..
- Kocamı değil, yüreğini seviyorum.
- Ne farkeder efendim, ha kendi, ha yüreği, sevdiğiniz yönlerinin olması mühim olan.
- Saf ve masumdur aslında, bana güzel bir kadın ve harika bir anne olduğumu her fırsatta dile getirir.
- Siz şanslısınız hanımefendiciğim, kadınlar en son kocalarından iltifat alırlar, oda çok zor.
- Şanslımıyım bilmiyorum ama geçenlerde açık, açık, kadınlığıma hakaret etti.
- Yok canım, daha neler, sizin gibi güzel bir hanımefendiye öyle mi? Hayret.

- Kusurum; yatakta berbatmışım, seks nedir bilmiyormuşum.
- Bunca yıllık evlisiniz, birde üstelik dört çocuk annesisiniz.. Şaşırmış sizin kocanız ayol.. Bunda başka bir iş var.
- Her gece birlikte olmak istiyormuş, bahanelerimden bıkmış artık.
- Gece aniden çıkan baş ağrılarınız yüzünden olmalı. (!)
- Kocam haklı aslında.
- Vallahi ne yalan söyliyeyim, bende kocanız haklı diyecektim..
- Rana Hanım, bu iş bildiğiniz gibi değil.
- Eh, bilmiyorsam da öğrenirim inşallah sayenizde.
- Benim bu herif var ya
- Eee
- Beni hiç orgazm edemediğini ve benim bunu ona söyleyemediğimi
- Hadi canım
- Bana kendimi kadın gibi hiç hissettiremediğini
- Azıcık nefeslenseniz
- Yok bunları söylemem lazım. Yetti artık..
- Sonra
- Sonrası; ben bunları ona hiç söylemedim.
- E, aferin size. İnsan konuşmaz mı bunları kocasıyla?
- Ettiği o lafların üzerine bir türlü söyleyemiyorum..
- Yazık değil mi ayol ikinizede, söyleyeverin gitsin, bitsin bu iş..
- Bende bu işin bitmesi için, bunları size anlatıyorum zaten..
- Tamam da benimle alakasını anlayamadım!
- Bizim adam sizi hep okur. Hatta bazen, işine geldiklerini banada okutur.. Eğer siz bu dediklerimi yazarsanız, eminim ki kendinden şüphe edecek..
- Sırf o mu, bütün erkekler kendinden şüphe etsin. Çünkü; hemen, hemen, kadınların % 99'u orgazm ''olamıyor'' orgazm ''olmuş'' taklidi yapıyor!!!

 

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 

***

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

Milliyet Blog : http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..