Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınlar erkekleri sollamış !

Kadınlar erkekleri sollamış !
 

Aldatmak üzerine sayısız yazı yazıldı,erkek aldatırın ardına düşüp kadın aldatmazın etrafında dolaşıldı durdu.

Aslında ben de böyle düşünürdüm yani kadın aldatmaz...bir kaç istisna geneli etkilemez. Ama yapılan araştırmalar kadının erkeği solladığı yönünde.

Neden meydana çıkmıyor veya konuşulmuyor sorusunun cevabı ise kadın aklında gizli ve tabii ki erkeğin bunu kabul edememesi, böyle bir ihtimali olanak dışı görmesinde.

Bir de erkeklerin sezgilerinin bu yönde kapalı devre çalışıyor olmasında.

Bu hiç de övünelecek bir durum değil tabii ki. Erkek aldatırsa ben de yaparım demek hiç ahlaki değil. Genelde başkasına ilgi duyan bir kadın evli ise boşanır sanırdım ama meğerse hiç de öyle değilmiş.Kadın hem evliliğini hem de ilişkisini sürdürmeye çalışıyormuş.

Bunu yaparken aslında bir takım davranışlar içine giriyormuş ama bu sinyalleri, erkek kendine gelen serbesti olarak algılayıp bir hayli rahatlıyor,eh nihayet dırdırından kurtuldum diyerek madalyonun öbür yüzünü göremiyorlarmış.

Aldatmanın erkek tarafına bakıldığında çoğu geçici kaçamak olarak yaşanırken,kadınların ki bir sevgi ilişkisi olarak yaşanıyormuş.

Burada en önemli konu ise aile kavramının, kutsallığının iyice yozlaşmasıdır.

Peki son yıllarda bu neden bu kadar artışa geçti nedenlerini iyi gözlemleyip tesbit etmek ve ona göre önlemler almak gerekiyor.

Çok uzun süreden beri batı kaynaklı dizilerdeki bu tip çarpık ilişkilerin konu alındığı hepimizce malum. İlk tepkiler bu kadar da olur mu canım?...dan sonra, daha hoşgörülü gelmeye başladığı, nedense herkesin gözünden kaçtı. Üstelik bu dizilerin çoğu, sadece kadınların evde olduğu saatlerde yayınlandı durdu.

Evlere giren interneti de ilave edersek şu meşhur chatleşmeler, olayın bu raddeye gelmesine adeta çanak tuttu.

Sadece merakla başlayan,evinde azıcık huzursuz veya kendini ilgiden yoksun hisseden kadınlara adeta tuzaklar kurdu. Bu chat olaylarından madur olan erkekleri hiç söylemiyorum bile.

Peki çözüm ne diye soracak olursanız...valla ipin ucu kaçtı gibi nasıl yakalanır hiç bilemiyorum.

-İnterneti yasaklayacak halimiz yok
-Bu tip konuları normal gösteren dizilere pekala kısıtlama getirilebilir desek... yasakçı zihniyete gireriz.
-Aile kavramı ve sadakat kavramlarını öne çıkaran diziler yapılsa desek...seyredilmez yani dikkat çekmez yayından kaldırılır...

Sizin bir önerileriniz varsa şahsen bilmek isterim.

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..