Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınları anlayamazsınız

Kadınları anlayamazsınız
 

Bukalemun Kadınlar


Aşk Tanrıçaları

Biz bayanlar ne zaman ne yapacağı kestirilemeyen varlıklarız. Aşık oluruz,severiz,herzaman yanıbaşımız da dursun isteriz,sonra da bunaldım çok monoton bu ilişki diye sonlandırırız. Kimin bitirdiğinin pek te önemi yok aslında. Sizi istemeyen birini siz neden isteyesiniz ki? Aşk zor zanaat.

 

Mutlu Aile Bireyleri

 

Her ne kadar çok iyi bir çekirdek ailesi de olsanız,gün geliyor çatışmalar,kavgalar yaşıyorsunuz,iki taraf ta kırıcı olabiliyor. Her aile de pürüzler yaşanıyor. Baba kız ilişkisi ise bambaşka bir boyuttadır. Bir kızın prensidir babası. Benim içinde öyle tabiki.

 

 

Bukalemun Kadınlar

 

Genelde ayda belli bir miktarda kuaföre,güzellik merkezlerine para harcayan ama yine de kararsızlıklar yaşayan varlıklar.

Çok beğendiği artiste benzemek için saçlarını şekilden şekle sokan,giyim tarzını ondan alan.

Arkadaş ortamın da eleştirilmekten rahatsız olup,"bence öyle değil,ben gayet beğeniyorum tarzımı"çıkışların da bulunuyorsan.

Her sabah aynaya bakıp acaba kilomu aldım,spora başlasam mı? ama canım waffle istedi,çelişkisin de kalıyorsan ( waffle cazip teklif tabiki)

Gittiğin gitar kursu seni sıkıyor değil mi? çünkü aslında keman çalmaktı senin hayalin.

Ozaman üzgünüm sen değişkenlikler abidesi bir bukalemun'sun.

 

 

 

 
Toplam blog
: 15
: 802
Kayıt tarihi
: 11.02.14
 
 

PR'ci GittiGidiyor Mutlu ifadelerin peşinde... ..