Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınların çapkını gönüllerin ilahı

Kadınların çapkını gönüllerin ilahı
 

TÜRKİYE'DE ÇAPKIN KADIN OLMADIĞI İÇİN RESİM DE BULAMADIM; BUNUNLA İDARE EDİN!


Güzelliğini gösteren kadının güzelliği ikiye katlanıyor. Heykelleri hiç kimse sevmiyor; isterse aşk tanrısı Eros’un heykeli olsun. Kadın güzelliğinin de saklanmak değil gösterilmek için yaratılmış gibi bir hali var.

Kadının kendine sevgili araması alışageldiğimiz bir hal değil. Bu durum kadının seçme şansını azaltmıyor; sonuçta kendini isteyenlerden birine varıyor. Ancak yine de seçilen hani o arayarak bulunan beyaz atlı prens olmuyor. Bu nedenle muhteşem kadınlar “beni beğenenlerden biri değil, benim bulduğum, beğendiğim, kendime aldığım olacak” diyor; evde kalmış kızlar gibi öyle birisinin kendisini beğenip almasını beklemiyor.

Ama bir kadının “gel lan seni aldım” demesi zor… Valla ben arkadaşlık teklif eden kız bile görmedim. Evlenmek için çapkın olunmaz, dalda elmasın, herkes seni alır. Çapkınlık sonraki iş. “Kör olasıca beni aldattı” İyi etmiş sen de onu aldat. Komşunun kızını yoldan çıkartmış” Sen de komşunun oğlunu… Bu mutlu saadet böyle tek taraflı gitmez. Sana var, bana yok. Biri yer biri bakar kıyamet oradan kopar. Ben Natali’yi götüreyim karı evde otursun, hastir lan! Valla bu denge sağlanacak! Ali giderse ardından Ayşe de gider! Duyduk ki bu iş tatlıymış!

Siz hiç çapkın kadın gördünüz mü? Alam Alam! Keşke bütün kadınlar çapkın olsaydı. Bana bir çapkın kadın rastlasın isterse beni almasın! Bütün erkekler güzel ve bakımlı kadına hayrandır; bir de çapkın olursa… Çapkın kadın napar? Yolda giderken size mahsus çarpar. Bulunduğu yerde yakışıklı varsa gözleriyle yer. Salak kızlar gibi o bana baksın diye başını önüne eğmez. Dekolte giyer. Beğendiyse yatacakmış gibi sana sokulur. Davetkârdır, davet bekler. Kendine asılan çirkinleri azarlamaz, kibar bir şekilde reddeder. Çapkın kadına asla kayıtsız kalamazsınız.

Eğer siz odunsanız ve yapmanız gerekeni yapmıyorsanız yanınıza gelir “Bir içki içelim mi?” der. Gerçekten çapkınsa bunu der.  Gerçek çapkın kadın “Erkekler zaten buna fırsat bırakmıyor” demez. Yüz kişi de kendine asılsa o yine de prensini arar. Çünkü aradığınız hiçbir zaman o kadar yakında değildir. Çapkın kadın prensini bulmak için Paris’e bile gider.

Çapkın kadınlar çok güzel olmasalar bile diğerlerinden üstündür. Herkes onlara hayrandır. Çünkü onlar çok bakımlıdır. Taşranın taş bebeğine ot yoldururlar. Beni bir çapkın kadın alsın isterdim; hatta beğenmeyince de atsın… Onların havası yeter.

Tutucular bu çapkın kadınları beğenmiyorlar. Yobazlıklarından, işlerine gelmiyor, kıskanıyorlar… Ama bu çapkın kadınlara layık erkek çok az. Yakışıklı olsalar bile çoğu tutucu ve cahil. Bir çapkın kadın bunlara laf atsa basit kadın olarak değerlendirirler. İlla pasaklı Ayşe’nin ardından yalvaracaklar. Erkeklerin çoğu odundur kadından anlamaz. Anlattığımız çapkın kadınlar erkek delisi değildirler. Öyle olsalar aradıklarını her sokak başında bulurlar, ta Parislere niye gitsinler ki… 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..