Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '13

     
    Kategori
    Alışveriş - Moda
     

    Kadınların moda çılgınlığı

    Kadınların moda çılgınlığı
     

    moda kurbanları


    Ben hep merak etmişimdir bu kadınların alışveriş tutkusunu. Benim arkadaşım hep alışverış yapar nedendir bilinmez hiç bir zaman alışverişe doyamaz. Bir gün ben kadın mazasında işe girdim fazla iş yoktu ama o gün gelene kadar...                                                                                                                                                                          

    İndirim zamanı yani ne yağmur olsun ne kar olsun ne kış olsun(bu bana postacı yeninini hatırlatmış olsada) gene gelirler. Bir kere bir kadın geldi elinde sayamayacağım kadar poşet 3 kız bi kendi 4 kişi ellerindeki poşetlere ramen alışveriş yapıp gittiler. Allah razı olsun %20 indirimde bu kadarsa dedim kendi kendime eğer %50 indirimi hiç düşünemem dedim ve işten ayrıldım . Arkadaşımın anneside bir marul almaya gider marketi alır gelir. Ve kıyafetler aman allahım böyle bir şey olamaz. Bütün kadınlar moda kurbanı kıyafetı 3 saat dener amma fiyatı  görünce hadi kolay gelsin deyip kaçar. Ne karmaşık dünya herkez paranın havadan yağmasını ister ama ne mümkün para kolay kazanılmıyo. atalarımız ne demiş damlaya damlaya göl olur. parayı biriktirirsen kazanırsın ama biriktirmez harcayıp durursan haftayı geçiremezsin. Benden bu kadar tekrar görüşmek dileğiyle.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 201
    Kayıt tarihi
    : 28.07.13
     
     

    Öğrenciyim ve aynı zamanda bir kuyumcu atölyesinde çırak olarak çalışmaktayım. Duygularımı sizler..