Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kağıt üzerinde çürüyen evlilikler...

Kağıt üzerinde çürüyen evlilikler...
 

Sabah uyandığımda içimden gelen sese kulak vererek, kulağımda bas bas bağıran; "Değmen benim gamlı yaslı gönlüme" adlım şarkıyı youtube'dan bularak dinledim.

Zara, Zerrin Özer, Muazzez Ersoy ve birçok sanatçıdan kaç kere dinlediğimin sayısı belli değildir.

Ardından Hüsnü Şenlendirici'nin Sarı Sıcak programındaki eşsiz klarnet ziyafetine kaptırdım kendimi.

Mustafa Kandıralı & Hüsnü Şenlendirici, İbo şov & Hüsnü Şenlendirici, Ferhat Göçer, Yavuz Bingöl, Deniz Seki ve Hüsnü Şenlendirici potpori.

Veeeeeeeeeeeee Deniz Seki ile Hüsnü Şenlendirici'den D*O*Y*A*M*A*D*I*M...

Deniz Seki, son derece buğulu etkileyici ve sevgiyle bakan gözler ile Hüsnü Şenlendirici'yle bakışları sık sık kenetlenerek söylediği şarkısında, aşk hissediliyordu.

Seni öpmeye koklamaya doyamadım,

Biri geldi aldı elimden soramadım.

Buna karşı gelinmez biliyorum.

Göz göre göre buna teslim oluyorum...

Göz göre göre buna boyun eğiyorum.

AŞK BU İMKANSIZDIR HER ZAMAN,

Kalmaz bilirsin dünyasana,

Duyulmaz sesim duyulmaz aşktan ibaret,

Söz verdim sen benimdin niye bitti.

Diye buğulu gözler ile kuğu gibi süzülerek şarkı söylerken, bu ikilinin arasında çakan şimşekleri görmemek imkansızdı.

Sarı Sıcak programında, o efsunlu notaların eşliğinde, muhteşem bir AŞKIN TEMELLERİ atılmıştı.Tam emin değilim ne kadar sürer ayrılırlar mı, tükenirler mi, yenik düşerler mi zamana ve koşullara; ama bence bu iki insan birbirini gerçekten çok sevdi.

NAZİRE yerinde olsam, iki değil on iki evlada sahip olsam onurlu davranarak, bir zamanlar hayatı paylaştığım erkeğe bu şeklde zayıf, cılız, çelimsiz şekilde sahiplenmeye çalışmazdım, hele hele, çocuklarımı ön plana atarak, İ*P*O*T*E*K, koyacak salaş davranışı sergilemez derhal boşanırdım.

EĞER HAYATI PAYLAŞTIĞIM İNSAN,

benden vazgeçmiş, benim yerime ,

başka bir yüreği,

başka bir bedeni,

tercih etmişse,

bana buna sadce SAYGI DUYMAK DÜŞERDİ.

Çocukları bir kilit noktası olarak öne atmak ve o kişiyi zincirlemek çok ortaçağdan kalma bir zihniyettir.

NAZİRE ŞENLENDİRİCİ,

bence sınırlarını zorlamak ve onurunu yitirmek yerine,

o ses tonu,

o diksiyon,

o beden,

o giyim tarzı ve imajı ile,

DENİZ GİBİ bir ahu dilber ile rekabet edemeyeceğine inanmaya başlamalı.

ÇOCUKLARA NE Mİ OLUR?

Baba olarak sorumluluklar unutulmadığı sürece ,

NO PROBLEM!

Nilgün'ce tabi bu düşünceler.

BENİM İÇİN BANA VERİLEN DEĞERİN ÖN PLANDA KALMASI,

O KIRMIZI DEFTERE ATILAN O İMZANIN,

HAYAT POLİÇESİ OLMAMASI için YEGANE SEBEPTİR.

İki insan bir hayatı paylaştığında,

diğeri çekip gitme kararı alırsa,

OLMAZ denmemeli.

En azından ben demem bunu.

SEVGİLER GÜZELLİKLER.

NİLGÜN ÇAKICI/ BURSA.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..