Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '14

     
    Kategori
    Şiir
     

    Kal demedim mi ?

    Gitme, kal demedim mi?
    Beni tek bırakma demedim mi?
    Kızgın dalgalar üzerimize gelirken,
    Dur! Gerekirse beraber alabora oluruz
    Demedim mi?
     
    Burda sensiz çok zor olacak,
    Papatyalar bile katran kokacak,
    Ellerim yalnız fotoğraflarını tutacak
    Yahu ne var sanki gidecek
    Dur, gitme demedim mi?
     
    Boşver rahatı, 
    Biz zorluğu da birlikte yaşarız,
    Ağlarken gözyaşlarını ben toplarım,
    Kal demedim mi?
     
    Yeter ki birlikte olalım,
    Gerekirse cam kırıkları üzerinde yürüyelim,
    Ayaklarının merhemi ben olurum
    Demedim mi?
     
    Bir arada olalım, ölümüne gezelim,
    Ayak basmadık yer bırakmayalım,
    Bir parkta dondurma yiyelim,
    Üzerine birde soğuk su
    Ben öksürmene bile razıyım demedim mi?
     
    Yürürdük el ele,
    Sıcakta ellerimiz terlerdi
    Yapış yapış olurdu,
    Bırakmak istemediğimizden söyleyemezdik,
    Elimi atardım omzuna,
    Omzun ağrısada çekdemezdin,yürürdük öyle
    Ulan bunlar güzel hatıralar,
    Bunları özlerim ben, gitme demedim mi?
     
    Hergün nefesini solumak varken,
    Sen kokmayan havayı,
    Çiğerlerime haram ederim
    Son bir nefesimiz kalsa alacak
    Onuda birlikte alırız nolacak 
    Dur işte dizimin dibinde demedim mi?
     
    Sen bırakıp gidersin,
    Bir ton hatıra ile ben boğuşurum
    Bak zor olur saatlerle döğüşürüm
    Dur demedim mi?
     
    Yürüdüğümüz sokaklarda yüzünü görürüm
    Seni hayal eder yürürüm de,
    Yol hiç bitmez, koca umman olur
    Demedim mi?
     
    Bu şehir güzelse senin yüzünden,
    Sanırım hiç kurtulamayacağım,
    Sensizlik esaretinden,
    Bana zulüm yaşatma,kal gitme 
    Demedim mi?
     
    Susmana bile razıyım,
    Gerekirse nefesinden öperim,
    Sensiz geçen günleri burada zehir ederim,
    Lan kal işte her şeyi hallederiz demedim mi?
     
    Sahi o kadar astık kestik ama.
    Bunları demedim di mi?
    Deseydim kalırdın belki ama,
    Sen bunları bilemedin mi? 
    Yoksa benim kadar sevemedin mi?
     
    Toplam blog
    : 1
    : 99
    Kayıt tarihi
    : 08.08.14
     
     

    Öğrenim Görevlisi...   ..