Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '15

 
Kategori
Deneme
 

Kalbimdeki beyaz kelebeğim

Kalbimdeki beyaz kelebeğim
 

Kalbimdeki beyaz kelebeğimle sonlanacağım birgün.


Uzaklardan bir sesin yumuşaklığı kadar seni yaşarken nefes alıyordun her seferinde. Gerçeğe erişen o zamanlar satırlar seni içime koyan o masum düşlerim rahatlığında seni seyreylemekti uçsuz bucaksız satırlarda. O kadar cümle varken içimde sahiplenmeyi bekleyen ve bir ses diliyordu kalbinden diline dökülen. Yalnızlığa dokunmuş o saatlerim senli dakikaların ardında bırakırken nefes almış her hücrelerim. Belki de gözlerine değmekti her akan damlada. Kirpiklerin her zerresinde aralanmaktı senli gecelere. Beklediğim o düşlerin en derinlerinde teninde solumaktı hayatı. Bir dokunuş ki içime haps olan ya da sonsuzluğa doğru uzanan bir dokunuş. Bakışların aheste aheste oturdu gönlüme. Kollarında seni yaşamak masumca usul usul sokulmak düşlerine iliştirmekti. Burnumda kokun kalmış gibi sen kokuyordun. Seni giyinmekten üşümüyordum. Seni senle yaşamak ve ardından seni bırakıp gitmek koydu bana. Sakinliğim sana göstermedi gözyaşlarıma uzanan sensizliği. Damla damla aktı bağrıma aklımda sıcacıkken yanımda yalnızlığın esiyordu.

  Ve bir delilikti benim hikâyem ve bu deliliği sende yaşarken. Seni kazanmaktı kaderimde ve seni kaybetmemekti kalbimde. Bir hazinemdin düşlerimde hiç kimselerin erişemeyeceği ve hiçbir bedeli biçilemeyen bir hazinemdin. Hikâyem ol isterdim adı sen ve ben soyadı biz olalım diye. Küçük bir kelebek gibi kanat çırptın o düşlerime.  Ve öyle zarif ve öyle bir tatla ki ya öleceğiz ya da öleceğiz birlikte. En engin derinlerde uçuşan ve zamana tutsak olan bir düş gibi kanatlandın. Bakışlarımdan bakışlarına uzanan. Senin yanında gözlerimi kapatmak olur mu seyreylemek dururken. Öyle bir can içinde nefes alırken sensiz nefes alınır mı? Öyle bir nakşeylemeliki her cümleden bir yudum can bulmaktı. İyi bir can ve iyi bir nefes olarak yaşadık yaşadım her hücrelerinde. Seni anlatmaya kıyamam çünkü acı çekmesin düşlerimiz. Acının rengine bir tebessümün eklenip yol alsın ömrümüze. Öyle bir adımla başlamalı ki her defasında ilk günkü gibi can almalı nefesinde. Beyaz kelebeğim incinmemeli kanatlarında renk renk açıp umutla yoğrulmalı düşlerimiz. Aşkın tarifi zordur bilirim en güzel cevap hep sessizliğin içindedir. Hayali bir deryamsın içimde gezinen sonsuzluğumun burağısın. Gelirsen can buluruz gelemezsen de ben yine yaşarım düşlerimde seni severek ölümüne.

Aşktır ömre baki kılan ve bir çift kelamdır seni sonsuzluğa kılan.

Sevmişim ki hayallerimin en üstünde bir yere sahiplenmeyi sevmişim.

Aşk: Delilik: Biz, Sen + Ben: Biz

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..