Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

KALDIRIM İŞGALLERİ

KALDIRIM İŞGALLERİ HAYATIMIZI ZORA SOKUYOR. Biliyorum defalarca resimledik ve raporladık. Kaldırım işgalleriyle ilgili epey yazım var.

 

Biz sadece şikâyet etmiyoruz çözümlerimizi de paylaşıyoruz. Kaldırım işgallerinde sadece yürümekte zorlanma şikâyetimiz yok bazen devirdiğimiz bir eşyanın parasını ödememiz isteniyor ya da mala zarar verme iddiasıyla tartışmalarla karşı karşıya kalmaların içinde buluyoruz kendimizi.

 

Bazen ’de işgallerden dolayı zorla kolumuzdan tutularak işgali geçirmeye çalışan Vatandaşlarla da sorunlarımız oluyor.

 

Eşya muamelesi görmek bizi incitiyor. Salgın dönemlerinde en az temasla hayatımızı sürdürmeye çalışıyoruz.

 

Gelelim bugün yaşadıklarıma. Kutucular iş merkezinin altı otopark araçlar geri geri yaya kaldırımından sokağa çıkarken bir iki kez aracın çarpma tehlikesi oldu bir kezde çarptı tamam şimdilik bir sorun yok.

 

Ama orada bana yaya kaldırımında yürürken bir araç çarparsa sorumlusu Konak kaymakamı Konak ilçe emniyet Müdürü ve o ruhsatı veren Konak belediye başkanıdır.

 

Bugünde neredeyse araba çarpacaktı. Ama millet hop diye bağırınca araba durdu. Zaten bana çarpsaydı ne camı nede çerçevesi kalırdı.

 

Biride beni tutuyor sanki beni tutunca araç çarpmayacak. Neyse yola devam ettik. Biri ortaya motor koymuş bende çarptım. Sonrada bu ne yahu deyip aracı kenara çektim. Adamın biri oradan demez mi aracı yamultun. Bende burası yaya kaldırımı araç Park edilmez deyince adam yolda değil kenarda demez mi adam konuşup duruyor bende mahkemeye versin dedim.

 

Zaten biz alışkınız merkezi ve yerel yönetimler toplu taşıma ve tüm alanlar erişilebilir olmaz ve bir lira ceza kesilmez otoparkı işgal eden bana ceza kesilir kaldırımı işgal edenlere itiraz ederim beni döverler ama kör Salih bizi döğdü diye mahkemeye verirler biz suçlu oluruz birde kaldırımı işgal eden motor sahibi dava açsın sorun değil.

 

Çözüm önerimiz kaldırım işgalleri önlensin işgaliye kanunu değişsin kaldırımların yayaların olduğu fikriyle film belgesel ve kamu spotlarıyla farkındalık artırılsın cezalar caydırıcı olsun. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..