Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

 
Kategori
Futbol
 

Kaleciler serisi(1): Bensu

Kaleciler serisi(1): Bensu
 

Kaleciler... Bazen en masumlardır, ama herkes onları en suçlu olarak görür. En çok onlara kızarlar. Çünkü onlar gol yer. Ama o golleri yerken düşünmezler kaç tane kritik kurtarış yaptıklarını...

Bende işte en masum ama en suçlu onlar diye seviyorum onları. O yüzden ben kaleci mevkiinde oynuyorum apartman takımımızda. 12 numaralı kaleciyim ama kendi aramızda maç yaptığımızda 1 numarayım.

Apartmanımızda sadece 1 maç yaptık ben varken. Onda da kaleci, 1 numara bendim. Bazı oyuncular kaleyi benden devralmak isterler, alırlar da. Ama sonra golleri yiyince hemen bütün takım : "Bensu sen geç kaleye" derler.

Hatta kaleciliğe o kadar çok merakım var ki doğum günümde en çok istediğim hediye KALECİ ELDİVENLERİ idi. Ablam doğum gününde sana hediye alsam ne isterdin? diye sordu. Bende kaleci eldiveni dedim. Önce güldü ama o 14 Mayıs akşamı pastamı kestikten sonra önümde kaleci eldivenleri duruyordu. Hemde milli kaleci Hakan Arıkan'ın eldivenlerinin aynısından...

Maç yapıyoruz, haliyle goller yiyorum. Hemen tepki gösteriyorlar. Ama kaç tane 100'de 100'lük pozisyonu gol olmaktan son anda çevirdiğimi hatırlamıyorlar. Yeniliyoruz haliylen. Ama kız-erkek maçı yapıyoruz. Doğal olarak erkekler daha güçlü ve yeniyorlar...

Kimse kaleci olmak istemez. Ben neden istiyorum biliyor musunuz? Forvette oynadığım zaman bende yamuk vuruyorum, 100'de 100'lük pozisyonları kaçırıyorum. O zaman aldığınız tepki kaledeyken aldığınızdan daha iyi. İleride değilde kalede başarılı olduğumu düşünüyorum.

Kendi biyografimi vermeyeceğim:) Çünkü profesyonel kaleci değilim. Olsam ne olur? Türkiye'de bayanlar için futbol fırsatı veren mi var? Türkiye'deki tüm erkekler aynı düşüncede: Kızlardan futbolcu olmaz, hele hele kaleci hiç olmaz ben varken onları kim ne yapsın?

Ama yabancı ülkelerde kızlara bu konuda çok önem veriyorlar, onlara takımlar kuruyorlar. Bize de böyle fırsatlar verilse belki de Türkiye'den Dünyanın en iyi kız futbolcuları çıkabilirdi...

Hep antrenmanlarda kaleci antrenmanlarını izliyorum. Büyüyünce olmak istediğim mi? Profesyonel kalecilikden sonra kendim gibi profesyonel kaleciler yetiştirmek: Kaleci Antrenörü. Eminim Sevgili Mehmet Eren bu konuda bana çok yol gösterecektir...

Her neyse... Serimin ilk yazısında kendi kaleciliğimi anlattım. Fotoğrafımda gördüklerinize şaşırmayın, benim özüm bu...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..