Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Kalpazan sen olmalısın Keder

Sana çok şey söylemek istiyorum, ama istediklerimi kelimeler sığdıramıyorum.

Dur gitme diyeceğime her defasında yüz çeviriyorum.

Gidiyor musun?

Git..

Sana çok şey haykırmak istiyorum, ama istediklerimi gönlüme sığdıramıyorum.

Kalmanı istiyorum ama her defasında kararsız kalıyorum.

Gidecek misin?

Git..

Yazacak çokşey var hakkında, ama sonbaharın nefesine kapılıp ağlamak geliyor içimden.

Yazmalısın diyorum, çünkü konuşamıyorum ama yazamıyorum.

Ağlayacağım evet biliyorum ama sen; 

Git...

Otuzbeş yıl olmuş aklıma seni koyalı-her defasında resmini çizmeye çalışalı

Tam otuzbeş yıl ve sen gideceğim diyorsun da ben sadece seyre kalıyorum...

Seyre dalıyorum..

Ardında öylece kala kalıyorum

Haydi durma Git...

 
Toplam blog
: 13
: 84
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Lisans mezunuyum. Hemen her tür kitap okudum. Herşeyden farklı tadlar aldım ama benim ruhumda hep..