Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '20

 
Kategori
Deneme
 

Kalpazan Sen Olmalısın Keder

Hiç varolduğunu bilmediğiniz birine aşık oldunuz mu?

Ya da varlığıyla sizi mutlu edebilecek insanın aslında hiçte uzakta olmadığını hissettiniz mi?

Kaybolan zamana inat belki de içinizde biryerlerde siz kime nerede nasıl ne tip duygular hissettiğinizi biliyordunuz ama inkar duygusu o kadar kolaydı ki karşılaşabileceğiniz sorunları düşünüp kolaya kaçtınız belki de...

Rüzgarı kaçmış bir sonbahardı, neden güneş bu kadar yakıyordu emin değildim; ama içimdeki huzursuzluk tırmandıkça öfkeme engel de olamıyordum.

Yoktun içimde, o kesindi. Senin yüreğinde ya da aklında olmadığımı anladığımda sen de gitmiştin benden. Oysa o kadar emindin ki senden vazgeçemeyeceğimden.

Derdi ki geçmişten bir ses, hiçkimse vazgeçilmez değildi, herkes arkadaş olabilirdi.

Saçma, bir zamanlar yüreğinize sokup cimcirdiğiniz, uzun uzun gözlerine daldığınız hiç kimse, siz onu defettikten sonra arkadaş olarak kalmayacaktı. Kaldığını sansanız dahi geçmişten bir defo olduğunu bilip silmek için uğraşacaktınız.

CTRL+ALT+DELETE

 

 
Toplam blog
: 13
: 84
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Lisans mezunuyum. Hemen her tür kitap okudum. Herşeyden farklı tadlar aldım ama benim ruhumda hep..